Facturen niet beschikbaar

• 25 May 2023
  • 28 reacties
  • 287 Bekeken

Ik wil graag mijn “Thuis” factuur van deze maand inzien en als PDF op mijn PC bewaren, maar als ik naar https://www.t-mobile.nl/my/thuis/facturen surf krijg ik al enkele dagen deze foutmelding:

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

(ik krijg deze melding zowel in Firefox op een Windows 10 PC als in Safari op een MacBook Pro)

Kan een van de T-Mobile medewerkers zorgen dat de verantwoordelijke afdeling dit oppakt en oplost?

Jason van Odido 3 maanden geleden

Hoi @sublimerote en @Waqqas, werkt het in een andere browser wel? Als ik inlog aan onze kant zie ik de pagina wel staan en krijg ik geen foutmelding. Er speelt overigens wel een bug momenteel (sinds 10 mei geloof ik) waarbij de Rekeningen pagina in incidentele gevallen niet kan laden, maar ik denk dat het bij jullie aan de browser kan liggen.  Probeer ook de cookies eens te verwijderen en de cache te legen: 

In the Chrome app

1. On your Android phone or tablet, open the Chrome app .
  2. At the top right, tap More .
  3. Tap History Clear browsing data.
  4. At the top, choose a time range. To delete everything, select All time.
  5. Next to “Cookies and site data” and “Cached images and files,” check the boxes.
  6. Tap Clear data.
Bekijk origineel

28 reacties

Hoi @Cal,

Bij mij is het wel gelukt om mijn facturen in te kijken en ook te downloaden. Dit heb ik gedaan vanaf een laptop met Safari browser.

Alvast bedankt voor al je werk!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @niekniek1989, ik heb zojuist goed nieuws ontvangen. Alles zou moeten zijn opgelost en weer moeten werken zoals het hoort! Kun je dit voor mij bevestigen? Ik hoor het graag.

Reputatie 2

Hi @niekniek1989, ik heb zojuist goed nieuws ontvangen. Alles zou moeten zijn opgelost en weer moeten werken zoals het hoort! Kun je dit voor mij bevestigen? Ik hoor het graag.

Hallo @Tommie,

Ik heb zojuist in de IOS App gekeken, en inderdaad… de foutmelding is verdwenen!
Top werk, en bedankt voor jullie support.

Ik heb nog niet op de browser gekeken, maar via de App heeft hij het nog nooit gedaan… dat is dus bij deze gefixt😁

Reageer