Antwoord klachtenbrief blijft uit

  • 12 March 2024
  • 28 reacties
  • 369 Bekeken

Reputatie 1

Goedendag,

 

Ik heb op 2-2-2024 een klachtenbrief naar jullie gestuurd. En ik denk dat jullie hem ongeveer 8-2-2024 hebben ontvangen. Maar ik heb nog geen antwoord terug gehad terwijl op de site staat binnen 30 dagen krijg je bericht.

En lukt het niet om binnen 30 dagen een goed antwoord te sturen, doen jullie bericht wanneer het onderzoek ongeveer is afgerond. Maar hier heb ik ook geen bericht van gehad.

 

Dus ik ben heel benieuwd komt er nog antwoord en op welk termijn?

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @frank190189 

Allereerst mijn excuses dat je hier nog geen antwoord op hebt gekregen, dit is niet onze bedoeling. Ik ben gelijk het systeem ingedoken op zoek naar jouw klachtenbrief, ik neem deze namelijk graag voor je in behandeling. Gelukkig heb ik de brief gevonden, deze is per ongeluk in de verkeerde bak terecht gekomen. Hierdoor is deze nog niet eerder opgepakt. 

Ik ben mijn hoofd aan het buigen over de situatie en verwacht je hier uiterlijk morgen een update over te geven. Alvast ontzettend bedankt voor je geduld! 

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @frank190189 

Allereerst mijn excuses dat je hier nog geen antwoord op hebt gekregen, dit is niet onze bedoeling. Ik ben gelijk het systeem ingedoken op zoek naar jouw klachtenbrief, ik neem deze namelijk graag voor je in behandeling. Gelukkig heb ik de brief gevonden, deze is per ongeluk in de verkeerde bak terecht gekomen. Hierdoor is deze nog niet eerder opgepakt. 

Ik ben mijn hoofd aan het buigen over de situatie en verwacht je hier uiterlijk morgen een update over te geven. Alvast ontzettend bedankt voor je geduld! 

Reputatie 1

Haha in een andere bak🤣 

Ik ga nu maar niet teveel zeggen🤐

Reputatie 6
Badge +2

@frank190189 Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om je brief te schrijven. Uiteraard wil ik dat jij antwoord krijgt op jouw vragen. Ik heb dit daarom doorgezet naar de afdeling die hier over gaat en gevraagd of dit gelijk kan worden opgepakt. 

Reputatie 1

We zijn nu inmiddels weer een paar weken verder en ik heb nog steeds niets gehoord. Waarschijnlijk is het weer in een andere bak terecht gekomen....

 

Afgelopen vrijdag (22-3-2024) ben ik door jullie gebeld, ik pak op en jullie hangen op. Even later krijg ik een mail dat jullie mij niet konden bereiken en of ik jullie terug kan bellen op het nummer dat in de mail staat. Dus die bel ik aan het eind op de middag en ze konden mij niet vertellen waarom jullie mij gebeld hadden. Maar ze zouden het doorgeven met een aantekening dat ze mij zsm terug zouden bellen. 

Uiteraard ben ik niet terug gebeld en ga ik jullie nu ook verzoeken als je contact op wil nemen stuur het met een brief via de post.

Dus ik geef jullie nu duidelijkheid hoe jullie mij kunnen benaderen in de communicatie, telefoon ga ik NIET beantwoorden alleen via de post.

 

En ik zou het op prijs stellen als ik vóór 5 april bericht heb via de post.

Reputatie 7
Badge +9

We versturen niks met de post @frank190189. Op dit moment liggen onze systemen eruit dus ik kan niet heel veel voor je doen. Hopelijk wordt het snel opgelost. 

Reputatie 1

@Tommie van Odido dat is goed dat het niet via de post gaat, maar doe sowieso is bericht. En dan geen antwoord hier op het forum.

Vervelend dat het systeem eruit ligt, maar dat is in mijn ogen geen excuus want ik had al bericht moeten hebben.

Want de eerste brief hebben jullie rond 8 februari ontvangen en de 30 dagen zijn allang om en nog geen bericht. En bellen jullie en ik pak op hangen jullie weer op en dan geven jullie het verkeerde nummer. 

 

Maar ik stel het nog steeds op prijs dat ik vóór 5 april bericht heb. 

Reputatie 1

Ik heb nu inmiddels 3x contact gehad met de klantenservice en ik hoop dat er nu wel iets gebeurt. De 2 eerdere keren werd gezegd dat ik zsm bericht zou krijgen, maar dit is niet gebeurt. Dus ik hoop dat er dat 3x scheepsrecht is dat is wel antwoord ga krijgen. En dan tel ik hier op het forum nog niet eens mee.

 

Ik vind dit gewoon waardeloos dat ik erachteraan moet blijven gaan terwijl jullie bericht terug moeten doen(staat op de site).

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @frank190189, ik zie dat je inderdaad contact hebt opgenomen met de klantenservice. De desbetreffende collega heeft het doorgezet naar een andere collega die de brief heeft kunnen vinden. Hopelijk wordt het nu opgepakt en opgelost! 

Reputatie 1

Dat hoop ik ook dat het een keer word opgelost.

 

Maar is er al meer duidelijkheid want ik heb nog steeds niets gehoord?

Reputatie 6
Badge +2

@frank190189 Allereerst mijn excuses dat je nog op een reactie wacht, dit is niet de bedoeling. 

Ik zie dat mijn collega je op 22 maart heeft proberen te bellen en een e-mail heeft verstuurd. Echter begrijp ik uit jouw verhaal dat je ons of niet goed te pakken krijgt of niet goed geholpen wordt. Ik heb direct de desbetreffende collega die hier over gaat een bericht gestuurd met het verzoek om nogmaals contact op te nemen. Ik weet zeker dat het nu goed moet komen! 

Zo typisch odido dit

Reputatie 1

@Teresa van Odido Ja dat klopt dat hebben ze, maar toen ik oppakte werd er gelijk opgehangen. En daarna heb ik 3x de klantenservice gebeld maar uiteraard niets wijzer geworden. 

 

Morgen(12-4-2024) ga ik maar weer voor de 4de keer bellen en hopelijk hoor ik dan meer. Maar ik denk dat er dan weer niets bekend is.

Reputatie 7
Badge +14

Als de brief is behandeld door een aparte afdeling,  en die heeft jou teruggebelt, dan heeft de 1e lijns klantenservice verder geen info. Als je een algemene vraag hebt, dan kun je die hier ook stellen en dan kan een moderator daar ook mee helpen.

Reputatie 1

@eric ze horen gewoon binnen 30 dagen bericht te doen zoals ze zelf aangeven op de site.

@eric ze horen gewoon binnen 30 dagen bericht te doen zoals ze zelf aangeven op de site.

Ze liegen gewoon alles bij elkaar bij odido

Reputatie 7
Badge +14

@eric ze horen gewoon binnen 30 dagen bericht te doen zoals ze zelf aangeven op de site.

Maar je kon de telefoon net niet op tijd opnemen... hebben ze het in iedergeval geprobeerd. Maar de behandelende afdeling zal het vast nog eens proberen. 

Reputatie 1

@eric ze zeggen ook elke week dat ik zo snel mogelijk bericht krijg, hebben ze dat ook geprobeerd. Als dat de instelling is....

 

Ik denk eerder dat er iets is omdat ik 2jaar bezig ben met glasvezel dat ze niet weten hoe of wat ze ermee moeten. En met dsl heb ik nooit problemen gehad.

 

Maar laten wij niet in discussie gaan want daar schieten we beide niets mee op.

Reputatie 7
Badge +14

Juist op het forum is heel veel kennis over glasvezel.  Je kunt het proberen en je vraag plaatsen....

Reputatie 1

@eric er kan wel veel kennis zijn maar ik laat het aan Odido over want er staan ook andere vragen in de brief die door anderen niet beantwoord kan worden.

 

En ze mogen me hier ook een privebericht sturen met antwoorden/oplossingen, maar dat gebeurt ook niet.

Reputatie 1

Ik heb net weer contact met de klantenservice gehad. En opeens waren ze de brieven kwijt. Hoe dan?

 

En nu is er een ticket aangemaakt en wordt er een monteur aangestuurd om een afspraak te maken. Ik snap het niet meer.....

Volgens mij gaat er bij jullie op het moment veel mis of is dit jullie werkwijze?

 

 

 

@Hans-Juriën 1 van de dingen in de brief is dat ik denk dat ik een oude tv box heb ontvangen. Want namelijk staat er 26 december in terwijl ik hem pas in januari heb ontvangen. Dus ik hoop dat jullie mij nu tegemoet gaan komen door zo snel mogelijk een nieuwe op te sturen.

 

In de bijlage kan je zien dat ik dat al is heb aangegeven.

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @frank190189, allereerst excuses voor deze ervaring. Ik heb het direct nagekeken! In ons systeem zie ik dat we in januari de nieuwe Mediabox hebben geleverd. Als dit niet het geval is, ontvang ik graag een foto van de apparatuur die je ontvangen hebt. Ik waardeer je moeite! Groetjes, Ishana

Reputatie 1

@Ishana van Odido ik heb het wel ontvangen maar er staat 26 december in en toen had ik hem nog niet eens. 

Dus ik denk dat dit een tv box is die jullie terug hebben gekregen met problemen en gewoon weer verstuurd hebben.

Maar het is heel moeilijk om met jullie in contact te komen. Dus ben ik nu ook op meerdere fronten bezig. Hier op het forum, klantenservice, messenger en email. In de hoop toch ergens gehoord maar vooral is een keer geholpen te worden.

Dus laat ik het hier houden bij de tv box dat ik daar mijn twijfels bij heb. Dat ik denk dat dit een tv box is met problemen.

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @frank190189, dit is zeker niet het geval. Momenteel spelen er namelijk wel wat zaken op de Mediabox. Lees onderaan deze post de known issues door: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community. Mocht die van jou er niet tussen staan, hoor ik graag wat je ervaart! Groetjes, Ishana

Reputatie 1

@Ishana van Odido Maar leg mij dan is uit hoe 26 december (2de kerstdag) er dan inkomt?

Reputatie 7
Badge +14

De apparatuur welke je in bruikleen hebt van Odido kan al eerder zijn ingezet. Daarom moet courante apparatuur na afloop van een contract ook altijd worden teruggestuurd. Na validatie en meestal nieuwe kabels en afstandsbediening wordt de apparatuur weer ingezet. Waar de moderator op doelde is dat er mer de Android box bij iedereen nog wat bugs zijn. Waar heb jij precies last van?

Reageer