Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Graag ontvang ik een tweede tv box zonder opname functie

Alvast bedankt!
Goedemiddag,

Wij willen graag ons Vast Bellen stopzetten, wij maken hier geen gebruik meer van.
Vriendelijke groet,

Evelien

Hoi!

 

Ik heb ongeveer 2 weken geleden een T-Mobile thuis abonnement afgesloten voor Internet, TV en Bellen. Maar maak geen gebruik van het 2,50 vast bellen en zou graag alleen mijn belbundel willen opzeggen als dat mogelijk is. 
 

 

Bedankt

Ik heb een T-Mobile thuis all in abonnement (nog in looptijd van contract). Is het mogelijk om telefonie apart te beëindigen, ik heb hier toch geen vaste lijn op aangesloten.

Met vriendelijke groet Cornelis.
Hallo!

Ik wil graag mijn Vast Bellen abonnement uitzetten. Alvast bedankt voor het aanpassen 😉

MVG VWs2019
Goedemiddag,

Graag wil ik na afloop van de kortingsperiode, volgens mij per 30-5, Bellen en TV stopzetten op mijn thuis abonnement

kunnen jullie dit regelen

dank

David Visser
Reputatie 3

Goedenavond,

Ik zou hierbij mijn vaste telefoon uit mijn alles in 1 pakket willen stopzetten,

Wij zijn inmiddels volledig overgestapt op het mobiel bellen van T-Mobile, en gebruiken de vaste lijn niet meer.

 

Alvast hartelijke dank voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Baudewijn

Reputatie 6

Hoi @niniv geen probleem, dat kon jij niet weten! Ik heb de opzegging van Viaplay direct voor je in orde gemaakt. Je ziet het ook direct terug in jouw T-Mobile Thuis omgeving. Een mooie dag toegewenst!

Reputatie 7
Hoi @the_horseman,

Ik help je graag met het bestellen van een TV Box zonder opnamefunctie en het stoppen van Vast Bellen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hi! Wij hebben momenteel naast onze Interactieve TV Box nog twee extra boxen; die wil ik graag terugsturen en opzeggen. Kan ik hiervoor instructies ontvangen?

Dank!
Ik wil graag het TV Abo stopzetten. En alleen internet Abo behouden. Hoe regel ik dit?
Met vriendelijke groet, Bas
Reputatie 7

Hoi @jerrydon, ik heb vast Bellen per 23-12 uitgezet, bevestiging zit in je inbox. NB: als je overgaat naar Unlimited krijg je nog eens € 10 extra korting op je abonnement! Wellicht iets om in overweging te nemen. 

 

Hi @Safiradiamond, ik heb vast Bellen uit je pakket gehaald per 26-12. Zie inbox!

 

Hi @Baudewyn, ik maak het graag voor je in orde, maar ik adviseer het niet. Je ontvangt namelijk € 5,- korting op je tweede TV Box omdat je een Alles-in-één pakket (inclusief vast Bellen à € 2,50) hebt. Haal ik vast Bellen eruit, dan verlies je ook die korting. Effectief ben je dan € 2,50 duurder uit. 

Reputatie 7
Hoi, ik wil graag een extra tv box bestellen. Kunnen jullie dit regelen?

Hoi Rens,

Ik zie dat je me al een privébericht gestuurd hebt met je gegevens. Let erop dat het niet is toegestaan moderators privéberichten te sturen als daar niet om gevraagd is. Desondanks help ik je graag verder. Ik ga 'm voor je bestellen!
@Mfaas Zeker! Ik heb jouw Interactieve TV pakket én jouw twee TV Boxen met een maand opzegtermijn verwijderd. Per 29-01-2019 kan je hier geen gebruik meer van maken. Natuurlijk ontvang je nog een retourdoos, waarin je de TV Boxen kunt retourneren. Check de link hierboven om de video over ons retour proces te bekijken. Ook krijg je van mij nog een bevestiging per e-mail, waarin je jouw nieuwe maandbedrag ziet!


en waarom is de korting die ik op de TV boxen had per direct gestopt nu moet ik dus voor de laatste maand 10 euro extra betalen
Reputatie 4
Goedemorgen @nihed en @RonHe, ik heb voor jullie vast Bellen stopgezet! ☺️ Per e-mail zul je een bevestiging hiervan ontvangen. Als je inlogt op My T-Mobile Thuis, kun je de nieuwe maandbedrag terugzien. Fijne dag! 😄

Voor jou wil ik hetzelfde regelen, @Chimbasie, máár ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega's. Je verzoek is namelijk al in behandeling. Super! 😄

Zowel vast Bellen en Interactieve TV heb ik voor je stopgezet, @ronaldvanderhorst! ☺️ Ook jij zal een bevestiging hiervan ontvangen per e-mail. Mocht je willen weten hoe je de TV Box kunt retourneren, kun je alvast een kijkje nemen in deze topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug? Handig he!

Hey @Basmmm! Ik heb ook Interactieve TV voor je stopgezet. Ik zie ook dat je twee zenderpakketten hebt, deze worden dan natuurlijk ook stopgezet. Je kunt ook alvast een kijkje nemen in de genoemde topic hierboven! 😉

Ik wil vast Bellen ook voor jou stopzetten, @EKoelman. Wil je mij via een privébericht (klik op mijn foto) voorzien van je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik meteen voor je aan de slag!

Ik zie inderdaad dat de actie op de genoemde datum zal verlopen, @davidvisser! Omdat dit nog wel ruim 2 maanden in de toekomst is, wil ik je graag vragen of je ons in de laatste week van april een bericht sturen. Want je kunt namelijk geen wijzigingen meer door binnen deze 2 maanden, als ik dit nu voor je zal doorvoeren. Ik zie je bericht over een maand graag weer tegemoet! Alvast bedankt voor je begrip! ☺️
Mijn abbo was gestart begin oktober 2017. Ik wil wel een jaartje verlengen dus kunnen jullie mij een aanbod doen?
Reputatie 1
Beste,

ik zou graag mijn vast bellen start abonnement per direct willen stopzetten. Kunt u dit voor mij regelen?

Met vriendelijke groet,

N Mulder
Ik wil het abonnement op mijn vaste telefoon stopzetten. Hoe doe ik dat?

Hallo, ik wil graag alleen internet fast  blijven gebruiken en niet meer interactieve tv en bellen. Mijn abonnement loopt nog tot 23-1-2020  hoe moet ik dit aanpassen?

 

mvg michiel

Reputatie 7
Hoi @RolfJ75,

Ja, ik zou het super leuk vinden als je bij ons verlengt! We hebben een mooi verlengingsaanbod voor je klaarliggen. We vertellen je deze graag via het telefoonnummer 0800-0092. Ik kijk ernaaruit weer een leuk jaar te hebben, met jou als klant. 😃
Hallo,

Ik heb een alles-in-een abbo met vast bellen. Ik maak geen gebruik van de vaste telefoon dus het mag bij deze uit het abonnement worden gehaald.

Dank.
Ik wil graag ons Vast Bellen stopzetten, wij maken hier geen gebruik meer van.

Hoi

 

Ik wil graag het bellen en interactieve tv uitzetten, er wordt alleen gebruik gemaakt van het internet

Reputatie 7
Hoi @IkCornelis,

Dat is mogelijk! Ik kan jouw Vast Bellen uitzetten. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat dit zo snel mogelijk uit jouw abonnement verdwijnt.
hi,
ik gebruik vast bellen niet. Kunnen jullie dat verwijderen uit mijn abonnement.
groet,
Sander

Reageer