Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hallo,



ik zou graag mijn tv en telefonie uit willen zetten aangezien we dit toch niet gebruiken. hoe moet ik dat doen?
@M109 Heel begrijpelijk dat je Vast Bellen uit wilt zetten als je er geen gebruik van maakt. Gelukkig is T-Mobile Thuis flexibel en kan dit gewoon! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan verwijder ik je Vast Bellen uit je abonnement.



@fhoog Ik zorg ervoor dat jouw Vast Bellen stopt zodra de kortingsperiode voorbij is, ga ik voor je regelen! Wat ik daarvoor nodig heb is jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer in een privébericht ? Zodra ik deze gegevens binnen heb, ga ik voor je aan de slag. 🙂



@martien1973 Dat kan en wil ik zeker voor jou doen! 😃 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jou Vast Bellen zo snel mogelijk stopt.



@AndreMobile Komt voor de bakker! Ik zal jouw T-Mobile Thuis abonnement omzetten naar Internet Only. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan regel ik dit voor je.



@Arthur-gold Gaan we doen! Zullen we de wisseltruc uitvoeren? Jij stuurt mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer in een privébericht , dan zorg ik dat jouw interactieve TV Box uit jouw abonnement verwijderd wordt. Vergeet je de Box niet naar ons terug te sturen? In dit topic zie je hoe je dat doet: oVideo] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?



@Livonias Ga ik voor je regelen. 🙂 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat het Vast Bellen uitstaat zodra jouw actieperiode afloopt.



@fsiebrand77 Ik snap dat je dit uit je abonnement wilt verwijderen, als je het niet gebruikt. Scheelt toch iets in de kosten, nietwaar? Ik ga zo snel mogelijk zorgen dat jouw abonnement alleen nog maar uit Internet Only bestaat. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hoi! Ik heb op dit moment Internet, TV en vast bellen. Ik wil graag het TV abonnement (en bijbehorende TVbox) uitzetten. Ik gebruik het helemaal niet op. Ik hoor graag hoe we dit kunnen regelen.

Alvast bedankt
Hallo,



ik wil graag ons Vast Bellen uit zetten.
Hallo,



lk zou graag vast bellen uitgezet hebben en een extra digitale ontvanger zonder opnemen toevoegen.



Kan dit?
@Garjan Hey Garjan! Ik help je hier graag bij. Begrijp ik goed dat je in jouw abonnement Internet en vast Bellen over wilt houden? Dan ga ik jouw TV inclusief box zo snel mogelijk uit jouw pakket verwijderen! Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ga ik het voor je regelen! 😃



@Hbeen Ga ik voor je doen, Hbeen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zet ik jouw vast Bellen uit.



@JGBargeman Natuurlijk kan dat! Ik check eerst graag of een extra TV Box zonder opnamefunctie mogelijk is op jouw adres. Maar het vast Bellen uitzetten kan ik meteen al doen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je puzzelen en aan de slag. 🙂
@BBo



Bedankt voor de gegevens. Ik zorg ervoor dat er binnenkort contact opgenomen wordt!



Sander



Een maand geleden heb ik aangegeven dat ik mijn abonnement wilde aanpassen. Er zou contact met me worden opgenomen. Maar tot nu toe (dus ruim een maand later) geen enkel contact. Ik zal de kosten voor de vaste telefoon dan maar zelf debiteren van de automatische incasso...



Dat moet een goede aanbieding worden anders ga ik elders kijken. Zo ga je niet met klanten om.
Hallo,

wij hebben sins deze week tv van jullie. Maar kunnen nu eigenlijk niet meer eerst keken we altijd Netflix. En we kunnen nu ook niet meer pauzeren. Had dat wel in de winkel gezged dat we wilde pauzeren. Er Staat ook €5 op mijn rekening voor de tv box.

als we dat vantevoren hadden geweten waren we denk ik niet overgestapt.

Komt er in de toekomst wel Netflix op?

Groetjes Jessica
Ik wil graag mijn vast bellen abbonnement stopzetten. Hoe doe ik dat?
Hallo,

ik wil graag een extra tv box ontvangen.

Groetjes,

manon Custers
Ik zou graag mijn vast bellen stopzetten aangezien ik dat toch niet gebruik.
@BBo Oei, daar is duidelijk iets misgegaan! Normaal gesproken nemen onze collega's binnen 1 of 2 werkdagen telefonisch contact met je op. Ik zou je af willen raden om een bedrag te storneren. Als een bedrag te lang open blijft staan dan worden er automatisch incassokosten in rekening gebracht. Ik ga er voor zorgen dat mijn collega alsnog begin van de week contact met je opneemt!



@jessicapisu Hi Jessica, ik geef je graag meer uitleg! Pauzeren en opnemen is zeker mogelijk maar hiervoor heb je een Tv Box met opnamefunctie nodig. Op dit moment maak jij gebruik van twee TV Boxen zonder opnamefunctie. Ik kan de TV Boxen voor je omwisselen als je wil, de kosten hiervoor zijn wel € 5,- per maand meer per TV Box. Voor je huidige TV Boxen worden er geen kosten in rekening gebracht. Je ziet deze inderdaad wel op je factuur staan maar je ziet ook de korting vermeld waardoor je op een total van € 0,- uit komt! ;)



@janverhoeven88 Ik kan het bellen pakket voor je stopzetten met een maand opzegtermijn. Bevestig mij dit nog even dan zet ik het Bellen abonnement voor je uit!



@Manon.custers Ik kan een nieuwe TV Box voor je toevoegen, laat nog even weten of je er één wil mét of zonder opnamefunctie, dan zorg ik dat deze jouw kant op komt!



@irtimmer Voor jou geldt hetzelfde als voor jan 🙂
Hoi,



Graag zou ik het onderdeel vast bellen willen stopzetten in mijn abonnement. Kan iemand mij hiermee helpen?
Via deze weg willen wij graag onze extra tv box opzeggen. Graag uw reactie T-Mobile! Mvg.
Ik wil graag per direct mijn extra tv box stopzetten. Dit lukt niet op de site.

alvast bedankt
@Jessica0704 Daar wil ik je graag bij helpen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan verwijder ik jouw vast Bellen zo snel mogelijk uit jouw abonnement.



@MdW7681 Ik ga voor je regelen dat jouw extra TV Box uit jouw abonnement verwijderd wordt. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Geef ook meteen door of dit een TV Box mét of zonder opnamefunctie is. Vergeet je de TV Box niet naar ons terug te sturen? Thanks!



@jantje81 Het klopt dat dat niet via de site kan, maar ik ben er om je hierbij te helpen! Ik verwijder de extra TV Box voor jou uit je abonnement. Hier zit geen opzegtermijn aan vast, dus dit kan ik inderdaad per direct voor je doen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ook van jou hoor ik graag of dit een TV Box mét of zonder opnamefunctie is. Graag zien we de TV Box terug, dus vergeet hem niet naar ons terug te sturen!
@BBo Mijn collega heeft vandaag geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen maar hij heeft je niet kunnen bereiken. Je kan eventueel zelf contact opnemen via het gratis nummer 0800 0092 of laat mij nog even weten wanneer we jou het beste kunnen bereiken, dan laat ik mijn collega opnieuw contact met je opnemen!


Ik heb nog steeds geen antwoord mogen ontvangen op mijn privébericht, kan je hier nog naar kijken?
Hoi @Kras91,



Mijn excuses voor de vertraging! Ik heb je direct een privébericht gestuurd met tekst en uitleg!
Hi, i seriously need to disable this subscription because i never had a tv and never use it. The first 6 months was fine, but now i'm paying more and i don't want at all.

Can someone please remove this useless subscription? I cannot get in touch with the customer service, my phone rejects to call that number only.



All i want is to pay less then now, so please remove this tv subscription.
Hallo,



Op het moment heb ik T-Mobile thuis internet+tv+bellen. Nu gebruik ik tv en bellen eigenlijk nooit meer. Graag zou ik deze twee dingen opzeggen en alleen mijn internet behouden. Bedankt!



Thomas
Hoi @Thomasssz,



Dat ga ik voor je regelen! Is jouw actieperiode al voorbij? Zo niet, raad ik je aan om nog even te wachten met deze twee producten uit te zetten. Juist omdat je Alles-in-1 hebt, ontvang je het eerste half jaar korting namelijk! Mocht je buiten de actieperiode zitten, zet ik jouw TV en vast Bellen zo snel mogelijk voor je uit. Kun je mij dan in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Please, disable the TV. I want to pay less, 56 euro per month is too much. What would you suggest me to keep the price low but still have a good service? Should i decrease the internet speed or just by disabling the tv is going to be less then 56? I need some help 😞
Hallo,

Ik zou graag een extra tv box willen bestellen om zo ook tv te kunnen kijken in de slaapkamer.

Wat kost een extra tv box?
Goedemiddag,



Via deze weg wil ik graag een extra interactieve TV Box bestellen. Ik hoor graag welke informatie u daarvoor van mij nodig hebt.



Groet,

Bernd