Beantwoord

Wifi maakt geen verbinding met Samsung TV

  • 7 April 2024
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Draadloze netwerkverbinding mislukt geeft mijn Samsung TV aan. Ik heb het nu meerdere keren geprobeerd. Ook zag ik in eerdere topics dat je via de webbrowser naar 192.168.1.1 kan gaan en dan instellingen kan aanpassen maar als ik de WPA2-PSK selecteer en toepas, stopt mijn wifi ermee en kan ik de hele modem resetten voordat hij het weer doet. Ook de 5G optie stond bij mij al uit. Graag hulp. Ik heb een T-56 modem. Ik heb pas sinds donderdag Odido dus nooit eerder heeft mijn tv verbinding gehad met een Odido netwerk.

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 April 2024, 14:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Beauvanberkom 

Als je WPA2-PSK selecteert doet de tv het dan wel? Voor de andere apparaten kan het helpen om het netwerk te vergeten en opnieuw verbinden.

Anders kan de nieuwe b10 firmware dit misschien oplossen als je deze nog niet hebt, een moderator kan je router updaten of misschien krijg je de update in de komende dagen vanzelf.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Beauvanberkom, ik zie dat je inderdaad nog niet de nieuwe firmware van het modem ontvangen hebt. Ik heb je gelijk op de lijst gezet om deze te ontvangen. Dit zal morgen naar je modem gepusht worden. Tijdens het updaten zul je merken dat je internetverbinding enkele minuten wegvalt. Hierna staat de nieuwe firmware op jouw modem. Ook wil ik je zeker aanraden om de tips te volgen die Waqqas heeft aangegeven, ik heb het volste vertrouwen erin dat je hierna weer zonder problemen verbinding kan maken! 

Ik heb de tips van Waqqas geprobeerd maar helaas werkt het niet met de TV. Wifi op mijn telefoon werkt wel. Ik hoop dat het morgen lukt met de nieuwe update. Moet ik daar dan nog iets voor doen? @Nora van Odido 

Reputatie 7
Badge +15

@Beauvanberkom 

Zelf hoef je daarvoor niks te doen, je merkt wel dat de verbinding voor enkele minuten wegvalt. Dit kan overdag gebeuren.

Reageer