Beantwoord

Voortdurend uitvallende wifi en dagelijks invoeren pincode tv



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@GMCHEL

In het overzicht achter WAN. Daar zou 1000 MB moeten staan, indien niet vervang de internetkabel tussen mediaconverter en router eens.

Je kan ook op systeeminformatie > kunnen klikken dan zie je de WAN snelheid en ook van de LAN poorten.

Reputatie 2

Heb ingelogd in mijn Zyxel modem en waar kan ik de binnenkomende snelheid vinden?

 

Reputatie 2

Jip, Zyxel. Snelheid zal ik controleren. Nee, geen 2e router/versterker.

Reputatie 7
Badge +15

@GMCHEL 

Heb je de Zyxel? Via de web interface kan je controleren welke snelheid je binnenkrijgt bij systeem informatie.

Je hebt verder geen 2de router of versterker?

Reputatie 2

Dank, ik heb inderdaad CAT5E kabels. Geen idee van hardware.

 

Reputatie 7
Badge +15

@GMCHEL 

Jouw snelheid lijkt gecapped te zijn op 100 Mbps.

Gebruik minimaal een CAT5E kabel tussen mediaconverter en router en tussen router en apparaat waarop je test, zorg ook voor geschikte hardware.

Reputatie 2

ok, zal ik aanpassen

 

Snelheid via de kabel 94,05 resp 94,13, snelheid wifi 40,3 resp 31,7. Ja, profiel staat op AL.

Leeftijdsgrens moet je op 18 zetten als je niet continue geconfronteerd witl worden met de vraag om een pincode. Bij AL verschijnt de vraag om een pincode nagenoeg overal.

Reputatie 2

Snelheid via de kabel 94,05 resp 94,13, snelheid wifi 40,3 resp 31,7. Ja, profiel staat op AL.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GMCHEL 

Kan je eens een bekabelde speedtest doen met een laptop die rechtstreeks op de modem is aangesloten en dan de Ookla speedtest app gebruiken? De mediaconverter zou je ook eens even van het stroom kunnen halen.

En heb je verder nog wat aan netwerkapparatuur achter de modem aangesloten?

Staat voor tv het kijkprofiel op 18 ipv 'AL'?