Skip to main content

Nieuwe voucher Umlimited


Wij zitten nu 7 dagen zonder wifi thuis. Probleem is nog niet opgelost maar wordt aan gewerkt. Kunnen wij nieuwe vouchers krijgen voor Unlimited  internet? Want die verlopen na 7 dagen. Referentienummer 71728806

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Marlieke84, handig dat je aan de bel trekt en sorry dat het nog niet is opgelost, het liefst had ik gezien dat je alweer lang en breed van het Internet aan het genieten was! Via een privébericht zal ik je snel twee vouchercodes toesturen.

Ik zie dat er hard gewerkt wordt aan een permanente oplossing, ik heb er vertrouwen in dat dit alsnog snel goedkomt!

Hoi Cal, het is inmiddels vrijdag en dinsdag is de technische dienst van kpn geweest, die het ook niet kon oplossen omdat het probleem bij Odido ligt volgens hun. In de tussentijd hoor ik helemaal niks. Ik vind het moeilijk te geloven dat iemand van Odido er echt mee bezig is, want waarom duurt dat dagenlang? Als jullie het niet kunnen oplossen, geef ons dan ook de kans over te stappen op een provider die dat wel kan. Na het weekend zitten wij twee weken zonder wifi en we horen gewoon niks meer. Ik wil op de hoogte gehouden worden wat jullie aan het doen zijn om dit op te lossen. Met de hotspot kunnen wij de basisdingen doen, maar lang niet alle apparaten in huis werken daar op, want de verbinding wordt steeds verbroken. Ik hoor vandaag graag hoe het ervoor staat en anders wil ik de gelegenheid krijgen over te stappen per direct. Ons abonnement verloopt toch in september en dankzij de ‘service’ die wij gekregen hebben tijdens dit voorval stappen wij sowieso over. Ik heb dit nog nooit meegemaakt van een dienst dat ze klanten zo laten zitten.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Marlieke84, ik begrijp je reactie volkomen! Ik had je ook graag een ander antwoord gegeven, maar het is nog in behandeling bij onze technische dienst en de externe netwerkbeheerder. Als ik het op een of andere manier zelf had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Het wordt echt zo snel mogelijk opgelost. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Inmiddels heb ik dinsdagochtend zelf weer gebeld om mijn abonnement op te zeggen. Degene van de klantenservice heeft een verzoek ingediend om dit kosteloos te doen omdat hij ook zei dat het wel erg lang duurt (na het weekend 3 weken geen wifi!!). Hij zou dinsdagmiddag terugbellen, maar dit is ook weer niet gebeurd. Kan iemand hier uitzoeken wie dat was en een verzoek doen mij hierover terug te bellen?

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Marlieke84, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er net antwoord is gekomen op jouw opzeggingsverzoek. Deze is nu afgekeurd, we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Mochten de problemen een maand nadat ze begonnen zijn nog niet opgelost zijn, dan is het kosteloos opzeggen wel een optie. Natuurlijk hoop ik dat het niet zo ver hoeft te komen en dit snel voor je opgelost wordt. Ik duim met je mee! 

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat het is afgekeurd. Het abonnement verloopt sowieso in september. Het is wel duidelijk waar het om draait bij Odido. Het gaat bij jullie heel duidelijk niet om de klant, maar om geld binnen harken, zelfs als jullie geen internet leveren. Wij zeggen sowieso op, niet eens zozeer omdat het zolang al duurt voor het opgelost wordt, maar omdat ook overal achteraan heb moeten bellen. 26 juli gaat ons abonnement bij KPN in, ik stuur nog de rekening voor de simkaarten en dagen dat we in totaal geen wifi hadden en hebben tot aan de datum dat we volgens jullie onder contract moeten blijven (dus ook nog na 27 juli zullen jullie aan een oplossing moeten blijven werken dan tot einde contract.)

Reputatie 7
Badge +14

Je mag natuurlijk altijd binnen contract naar een andere partij, maar als je dat doet omdat de verbinding niet werkt moet dat bedrijf eerst de kans krijgen om het te fixen. Die periode is echt langer dan wat jij hen hebt gegeven. 

De overstap zal plaatsvinden en een eindfactuur met afkoopsom wordt dan gestuurd. Hopenlijk doet de nieuwe aansluiting het wel direct.

Dat hoop ik ook. En weet dat mijn boosheid met name komt doordat ik nergens van op de hoogte werd gehouden. Anderhalve week geleden het laatst een monteur gezien en daarna niks meer gehoord had ik niet zelf weer gebeld. En nog na bijna 3 weken wordt mij niet verteld waar het probleem nu zit en wat jullie proberen of hoelang jullie denken dat het duurt. Daar gaat het mis in de klantenservice, niet eens zozeer in het niet direct kunnen oplossen van een probleem. 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Marlieke84, ik begrijp je reactie volkomen en we zullen dit zeker intern meenemen! Bedankt voor je feedback. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Ik zou graag nog een update willen: bij wie ligt het ticket nu (want technische dienst zei twee weken geleden al dat daar alles goed zat en het probleem bij Odido lag)? Ook zei hij dat onze modem vervangen moest worden (ook nog niet gebeurd): kortom wie is er mee bezig nu?

Reputatie 7
Badge +3

@Marlieke84 Ik ben gelijk voor je gaan kijken of er al meer bekend is. 

Ik zie dat onze technische dienst vandaag nog om een update heeft gevraagd bij de netwerkbeheerder (zij hebben een ticket in behandeling). Echter kan ik hier nog geen reactie op inzien. 

Wel heb ik, direct een 4G modem voor jou aangevraagd. Ik kan niet beloven dat dit wordt goedgekeurd, maar ik wil graag dat jij op z’n minst weer kan genieten van het internet. Het is het proberen waard! 

Zodra ik hier meer over hoor, laat ik het je meteen weten. Mocht ik in de tussentijd nog iets kunnen doen, dan verneem ik het ook graag. Ik sta klaar om verder te helpen! 

Reputatie 7
Badge +3

@Marlieke84 Goed nieuws! 

Ik heb zojuist bericht ontvangen dat het 4G modem is verstuurd. Deze komt snel jouw kant op! 😀

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen?

Ontzettend bedankt! Hoe werkt dit precies? Gewoon als een hotspot? 

Reputatie 7
Badge +3

@Marlieke84 Natuurlijk heel graag gedaan! ❤

Het werkt inderdaad net als een hotspot, je kunt dan verbinding maken zoals je dat op die manier zou doen. Laat je het mij weten als je er vragen over hebt? Ik sta paraat! 

Vanaf vandaag lijkt wifi het weer te doen (niemand die ons even geïnformeerd heeft, kwam er opeens achter). We hebben vanaf dinsdag 2 juli geen wifi gehad. Kunnen deze dagen verrekend worden op de factuur? Ik heb ook de bon voor onze Odido simkaart hier bijgevoegd.

Verder wil ik graag bevestiging dat ons abonnement is opgezegd per einde van ons afgesloten jaar-abonnement (12 september).

 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Marlieke84 wat super om te zien dat inmiddels alles weer werkt! Wij sturen hier normaal gesproken altijd een e-mail van zodra het ticket bij ons gesloten wordt. Ik heb direct een vergoeding aangemaakt voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten en ik heb ook de simkaart voor je vergoed. Hier krijg je een bevestiging van en dit wordt met de volgende factuur verrekend. Ook zie ik hier inderdaad een opzegging gepland staan voor 12 september. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan gerust aan me weten. Ik sta voor je klaar! 

Reageer