Nieuw modem graag

  • 6 March 2024
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste Laaie lichters 😅,

Heb een tijdje geleden een stagiaire aan de telefoon gehad, denk ik want die kwam er niet uit en doorverbinden was gewoon ophangen, want ik vroeg of ik een nieuw modem kon krijgen en die vraag werd elke keer omzeild of genegeerd en daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Ik kreeg het verzoek om elke dag me internetsnelheid bij te houden met screenshots en die na drie weken dan naar jullie door te mailen en dan kunnen ze bij jullie een schets maken of ik is een nieuw modem mag/kan krijgen, en ik heb daar geen tijd voor en jullie hebben een mooi datacenter waar dit allemaal op te vinden is en daar word maandelijks ook voor betaald door de klanten die jullie hebben.
Verbinding valt weg, na reset van de modem doet die het weer en soms moeten wij wel tig keer het modem aan en uit zetten ook dat zien jullie op je scherm, mijn stappen teller in deze grote villa word er zelfs moe van.
Ik heb hier last van gekregen sinds jullie naamsverandering en nieuwe stijl van klant is koning.
graag even oppakken en terugkoppelen of er iets aan gedaan kan worden.

 

Met vriendelijke groet,

Lee
 

Cristien 1 maand geleden

@Lee1984 ‘Laaie lichters’ wat een openingszin zin. 🫣
 

Probeer het nog eens maar dan anders.😂 

 

Goedenavond Lee!

Welk modem heb je nu?

Zet even je klantnummer in je community profiel, de moderators kunnen je dan sneller vinden en helpen je vriendelijk verder, 👍🏻 😉

Met vriendelijke groet

Cris

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Lee1984 ‘Laaie lichters’ wat een openingszin zin. 🫣
 

Probeer het nog eens maar dan anders.😂 

 

Goedenavond Lee!

Welk modem heb je nu?

Zet even je klantnummer in je community profiel, de moderators kunnen je dan sneller vinden en helpen je vriendelijk verder, 👍🏻 😉

Met vriendelijke groet

Cris

Nou ik ga om met ze zoals hoe ze met klanten omgaan en dan houdt ik me zelfs nog in, betaal elke maand netjes voor tv en internet en voor drie mobiele telefoon abonnementen. Als ik niet betaal dan worden ze vlug maar als je hun iets vraagt zoals aangegeven in deze topic moet je het zelf bijhouden en ik werk niet voor odido toch? Hebben ze toch mensen voor aangenomen die de klant hoort te helpen "klant is koning" althans in mijn werk wel, bij odido denken ze daar anders over.

Maar ik wil graag geholpen worden, voordat ik het hele zooitje opzeg en overstap

Klantnr *mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic.*

En vandaag weer geen internet en geen tv, en slechte verbinding internet drops elk anderhalf tot twee uur al weken zo 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Lee1984, goed dat je aan de bel trekt, ik zie je graag snel zorgeloos genieten van je verbinding! Ik heb uitgebreid een lijnmeting uitgevoerd alleen vond ik geen problemen op de bekabelde verbinding. Klopt het dat dit probleem enkel speelt op de Wifi? In dat geval raad ik je graag aan om de tips in dit topic door te nemen omdat deze tips je meer zullen hebben dan een ander modem:

Als je modem in de meterkast staat kan ik je het beste aanraden om het modem richting de woonkamer te verplaatsen. Als dit geen optie is zou ik je aanraden om een Wifi-punt te overwegen, 

Zo kan je op de meest effectieve manier snel genieten van veel beter Wifi signaal! 🙂

Reageer