Beantwoord

naam nieuwe Wifi kanalen na versterker aanpassen



Toon eerste reactie

29 reacties

@TMTV was ik er maar nooit aan begonnen :-(. Voordat ik de wifi op de router uit kan zetten, moet de repeater het doen en die lijkt het ineens niet meer te doen. Het oude (langzame) kanaal werkt maar langzaam en op 2.4ghz, het lijkt dus alsof de repeater zn werk niet meer doet terwijl ‘alle lampjes branden’ en de repeater bekabeld is verbonden met de router… Heb jij nog een tip? (inloggen op de repeater lukt alleen als ik die koppel aan de computer en dat lukt maar als ik m dan weer aan de router koppel krijg ik dus geen effect)

Reputatie 7
Badge +6

Als je hem bekabeld aansluit, inlogt op de Draytek en dan naar Diagnostics > DHCP Table gaat, is hij dus niet zichtbaar? Verder zijn mijn ideeën wel zo'n beetje op. Anders toch Wifi Plus eens proberen. Met deze opstelling zou je er maar 1 nodig hebben. Misschien de moeite waard om het een maand gratis uit te proberen?

@TMTV ik was tevreden en zit niet te wachten op extra kosten/wifi plus, ik wilde gewoon de namen van de wifi aanpassen. Nu heb ik ineens slechtere wifi dan vanochtend dat is toch wel raar? 

Reputatie 7
Badge +6

Raar is het zeker. Zoals gezegd ben ik door mijn ideeën heen. Misschien heeft iemand anders nog een suggestie.

Reageer