Beantwoord

modem Zyxel Wap6807

  • 22 February 2024
  • 7 reacties
  • 53 Bekeken

Mijn modem valt steeds weg en start opnieuw op, is mijn modem verouderd Zyxel Wap6807.

Zoja kan deze worden vervangen voor de Zyxel T50

icon

Beste antwoord door gjvanderweij 28 February 2024, 23:10

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @gjvanderweij 

De Zyxel WAP6807 is een versterker, welke modem heb je nu en heb je hem al eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Hoi Waqqas

Ik de HG659 t-mobile modem

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @gjvanderweij, goed dat je dit aangeeft! Ik heb je modem meteen vervangen en hierdoor moest ik je wifipunt ook vervangen. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op! Groetjes, Ishana

Hoi @gjvanderweij, goed dat je dit aangeeft! Ik heb je modem meteen vervangen en hierdoor moest ik je wifipunt ook vervangen. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op! Groetjes, Ishana

 

Hoi Ishane,

Ik heb de nieuwe modem ontvangen. 

bedankt voor de service.

 

M.v.g gjvanderweij

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @gjvanderweij, fijn om te horen dat het modem heelhuids is aangekomen! Mocht je nog hulp nodig hebben, plaatst gerust een bericht in dit topic.

Voor nu wens ik je nog heel veel plezier met het nieuwe modem toe! 😃

Goedemiddag,

 

ik zou mijn wifipunt wap6807 ook graag geruild zien ivm  problemen icm de T56.

 

mvg

 

R Willems

Reputatie 5
Badge +4

Hi @remcoenclaudia111, ik ben gelijk met je mee gaan kijken om het wifipunt voor je om te wisselen, alleen zie ik dat de WAP6807 geen onderdeel is van jouw abonnement. Kan het zijn dat je deze zelf hebt aangeschaft? In dit geval kan ik hem niet voor je omruilen, maar je kan wel altijd een wifipunt bij ons aanvragen! Dit kan je gelijk regelen in jouw Mijn Odido account, er wordt dan zo snel mogelijk een WX5600 naar je toe gestuurd! 

Reageer