Beantwoord

firmware update Zyxel T56

  • 27 January 2024
  • 10 reacties
  • 518 Bekeken

@Odido 

Ik heb een probleem met het verbinden van diverse Google home apparaten. Ik las in de community dat het waarschijnlijk aan de firmware ligt van mijn modem. Kunnen jullie de nieuwe firmware naar mijn modem pushen? Of is er al bekend wanneer deze uitgerold gaat worden? Dan kan ik eindelijk mijn apparatuur weer gebruiken als voorheen.

Alvast bedankt!

Gr, Ruud 

icon

Beste antwoord door TMTV 28 January 2024, 14:06

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ruud Piepers,

Je kunt je melden in dit topic. Ik begreep dat de update nog wordt getest, maar dat je je daar kunt aanmelden, zodat je de update eerder ontvangt. Hopelijk lost dit de problemen op!

@TMTV 

Ik heb me gemeld in het door jou voorgestelde topic. Hoop op een snelle reactie.

Thanks!

Hallo

Ik heb een probleem met het aanmelden van mijn Harman Kardon Citation 200 speaker via WiFi. Ik lees dat dit komt door een firmware versie die niet goed schijnt te zijn en dat daar inmiddels een nieuwe versie voor is waarin het probleem is opgelost. Kunnen jullie mijn T56 updaten met de nieuwe firmware versie?

De versie die er nu in zit is 

  • V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108

Bvd

Sjamon

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Sjamon, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb je op de lijst gezet, de firmware zal spoedig geupgraded worden. 

Beste Tommie,

 

Bedankt voor het updaten van de firmware, ik heb de speaker kunnen aanmelden. Alles werkt nu.

 

mvg

Sjamon

Reputatie 6
Badge +2

@Sjamon Fijn om te lezen dat alles weer werkt naar behoren! 😀

Beste,

 

Ten eerste Belachelijk van Odido dat deze update niet standaard gepushed wordt… Ik zit al 3 dagen voor een klant een basisstation werkend te krijgen.. en kreeg maar geen ip…
 

Zou ik aub de firmware update mogen? 

voor serienummer: 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 6
Badge +2

@jaricool Ik heb zojuist op jouw berichten gereageerd in twee andere topics, spreek ik je daar verder?

Ook ik heb na 10x bellen  nog steeds de v5.70 filmware al een aantal keer is een update beloofd en na een aantal dagen krijg ik een mailtje dat het gelukt is. Als ik inlog staat er nog steeds de v5.70. Ik kan mijn camera's van Google niet connecten maar bij de buren met Kpn en ziggo lukt het echt per direct. Het is echt dat ik vast zit aan een contract want dit is echt een hele hele hele slechte service. Ben hier echt al een maand mee bezig. 

 

Kan iemand mij hier misschien ergens helpen?

Je zou denken  stap lekker over maar ik zit pas 4 maanden bij Odido dus ik ben mooi de lul...

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @LennartAa, goed dat je dit hier kenbaar maakt, ik schrik ervan dat het zo is gelopen en ik wil er graag voor zorgen dat je heel snel van je camera’s kan genieten! Ik had je graag direct op de lijst gezet voor een firmware update, alleen is de update inmiddels dusdanig getest dat wij de update momenteel aan het uitrollen zijn naar alle modems. Hierdoor zal je de update deze week of uiterlijk volgende week ontvangen.

Je kan dus heel binnenkort alsnog je camera’s kan verbinden, wij zijn druk bezig met het uitrollen van de update en jij komt snel aan de beurt!

Reageer