Beantwoord

COD foutmelding HUENEME - NEGEV.

  • 12 March 2024
  • 41 reacties
  • 457 Bekeken

Ik zie dat dit vaak snel gefixt wordt. Kan dit bij mij ook?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 12 March 2024, 08:53

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Walid azizi, het is niet toegestaan om persoonsgegevens te delen in een topic, dit is de reden dat we aangeven om het klantnummer in jouw profiel te zetten. Ik heb je nu wel op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal morgen naar je gepusht worden! 

Hi @Walid azizi, het is niet toegestaan om persoonsgegevens te delen in een topic, dit is de reden dat we aangeven om het klantnummer in jouw profiel te zetten. Ik heb je nu wel op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal morgen naar je gepusht worden! 

Danku. Rond hoelaat wordt de update gepusht ? 

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem, wil je mij ook op de lijst zetten?

Heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice maar die zegt dat alle verbindingen goed zijn..

Maar ik blijf tegen deze foutmelding aanlopen sinds ik een nieuw modem heb ontvangen van jullie.

COD foutmelding HUENEME - NEGEV.
 

Sinds glasvezel, krijg ik deze foutmelding met Call of duty. Zouden jullie dit voor me kunnen oplossen. Alvast bedankt! 

Beste odido 

ik heb ook een fout code , kan ik ook op de lijst worden gezet om het te laten oplossen ?

alvast bedankt ! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Davy91_, @Hamza01 & @Joep krabbendam, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kunnen jullie weer zorgeloos gamen!

Hi @Davy91_@Hamza01 & @Joep krabbendam, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kunnen jullie weer zorgeloos gamen!

Super bedankt !

Hi @Davy91_@Hamza01 & @Joep krabbendam, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kunnen jullie weer zorgeloos gamen!

@Tommie van Odido Wanneer krijg ik de update ? 

Reputatie 7
Badge +9

De firmware is gister geupgraded @Joep krabbendam

Beste odido 

ik heb ook een fout code HUENEME-NEGEV op de ps5, kan ik ook op de lijst worden gezet om het te laten oplossen ?

alvast bedankt ! 

Reputatie 7
Badge +9

Zeker weten @Henkk4089! Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. 

@Tommie van Odido hoelang zal het duren denk je… ? 

Reputatie 6
Badge +2

@Henkk4089 Je hebt de update gisteravond ontvangen. Lukt het weer? Zo niet, adviseer ik je om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dat doet: Reboot modem | Odido community.

Beste Odido,


Wij hebben hetzelfde probleem. Wilt u mij ook een update sturen?
Alvast bedankt!

Ik zie dat jullie dit snel kunnen regelen, kunnen jullie mijn modem ook updaten?

Reputatie 6
Badge +2

@Elise22 @Gertjan1997 Ik heb jullie allebei meteen op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update morgen in de loop van de middag wordt uitgestuurd. 

Reageer