Skip to main content
Beantwoord

Vaste telefoon instellen op Fritzbox 5590 fiber

  • 25 May 2024
  • 27 reacties
  • 362 Bekeken

Mijn fiber verbinding werkt nu al een tijdje stabiel, direct op een Fritzbox 5590 Fiber aangesloten. Nu probeer ik mijn vaste telefoon aan de gang te krijgen. Daar heb ik gegevens voor nodig.

Heb contact gehad met Odido chat service via Yasmine en heb een VOIP nummer en username kunnen krijgen, maar mijn password weten ze niet. Via Mijn Odido krijg je bij het opvragen van de VOIP gegevens nog steeds “Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

Kan iemand mij mijn password emailen?

ps: waar ik heb gezocht naar gegevens: https://www.odido.nl/my/thuis/instellingen/bellen

 

 

 

27 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, graag verwijzen naar de workaround van TMTV in dit topic: [GUIDE] VOIP-/SIP-inloggegevens achterhalen met de Zyxel | Odido community. Voor een ieder die hier problemen mee ervaart, is dit voor nu dé manier om toch nog het wachtwoord te kunnen aanpassen.

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb het script tijdelijk offline gehaald. De laatste tijd hebben zich mensen gemeld die aangeven dat het script niet de juiste gegevens toont. Ik ben bezig om, samen met de moderators, uit te zoeken waar dit door komt en hoe ik het script kan aanpassen zodat het weer werkt zoals het hoort. Tot die tijd kun je aan een van de moderators vragen om je het VoIP-wachtwoord toe te sturen. Zo kun je toch je eigen router gebruiken in combinatie met telefonie van Odido. Dank voor jullie geduld!

Reageer