Skip to main content
Beantwoord

Krijg mijn Fritzfon C6 niet geregistreerd op de Fritz!box 7590 AX


Ik ben onlangs overgestapt naar Odido en nu werkt internet, email en tv goed. Echter de telefoons die ik heb de Fritzfon C6 en C4 krijg ik niet geregistreerd. Hopelijk kan iemand me helpen zodat ik weer de vaste lijn kan gebruiken!

22 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Leonard3 

Heb je het VoIP wachtwoord via je Odido account gekozen? Daar zit een bug in waardoor het wachtwoord niet klopt, een moderator kan je het wachtwoord sturen.

Zie hier punt 6

Hallo @Waqqas 

Bedankt voor je reply, nee ik heb gezocht via de Odido app en kreeg de mogelijkheid om bij Vaste telefoon een SIP wachtwoord aan te maken, dat kon ik niet activeren! Dus kon geen wachtwoord instellen.

Ik las e.e.a. in de community en begreep dat er een bug in zat.

Dus als een moderator me het wachtwoord kan sturen dan zou dat fijn zijn.

Hallo @Leonard3 

Heb je het VoIP wachtwoord via je Odido account gekozen? Daar zit een bug in waardoor het wachtwoord niet klopt, een moderator kan je het wachtwoord sturen.

Zie hier punt 6

Hallo @Waqqas 

Bedankt voor je reply, nee ik heb gezocht via de Odido app en kreeg de mogelijkheid om bij Vaste telefoon een SIP wachtwoord aan te maken, dat kon ik niet activeren! Dus kon geen wachtwoord instellen.

Ik las e.e.a. in de community en begreep dat er een bug in zat.

Dus als een moderator me het wachtwoord kan sturen dan zou dat fijn zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Leonard3, ik stuur je een PB met de SIP gegevens die je kan gebruiken! 

hallo @Demi van Odido 

Ik wil mijn vaste telefoon registreren op mijn FritzBox 7590AX. Kan je mij het juiste wachtwoord bezorgen?

Alvast bedankt

PS: het abonnement staat op naam van van Straalen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Freddylef, ga ik voor je regelen! Ik kom zo bij je terug in een PB! 😁

Hallo @Demi van Odido ,

Wat fijn om te lezen dat je bereid bent om gebruikers de juiste SIP gegevens te sturen.

Ik heb hetzelfde probleem als @Leonard3 en @Freddylef , het enige verschil is dat ik een Fritzbox 4060 heb, die ik wil koppelen aan een Siemens Gigaset DECT telefoon.

Gisteravond heb ik de Zyxel modem van Odido uitgeschakeld en de Fritzbox rechtstreeks op de ONT aangesloten. Internet en TV werkten goed, maar ik kon mijn vaste nummer niet registreren in de Fritzbox met de SIP gebruikersnaam en het wachtwoord dat ik op de Odido klantensite had ingesteld. In de community posts las ik dat het wachtwoord door een bug niet goed wordt doorgegeven.

Zou je mij ook de SIP gegevens kunnen sturen? Dat zou super zijn!

Groet, Henk

Hallo ODIDO Team,

Ik wil mijn vaste telefoon registreren op mijn FritzBox 5590 Fiber. Kan je mij het juiste wachtwoord bezorgen?

Alvast bedankt

Willi

Reputatie 7
Badge +9

Hi @WilliCGN, ik heb het wachtwoord in privébericht gestuurd! 

Hallo @Tommie van Odido ,

Kun je mijn verzoek ook oppakken?

Zie hierboven.

Alvast dank!

Henk Groen

Reputatie 7
Badge +9

Sorry @Henk62Assen, ik had je berichtje niet gezien. Ik heb je het wachtwoord opgestuurd via privéberichten. Hopelijk lukt het nu wel! 

Hartelijk dank @Tommie van Odido , ik heb de telefonie nu via mijn Fritzbox ingesteld en alles werkt!

 

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen @Henk62Assen

Hallo Tommie,

Zou je mij ook het wachtwoord kunnen sturen ik wil mijn telefoon aansluiten op de Fritzbox 7530 AX,

Alvast bedankt Peter

 

Reputatie 7
Badge +9

Heb ik je gestuurd in PB @peter heyman

Ik ben onlangs overgestapt naar Odido en nu werkt internet, email en tv goed. Echter de telefoons die ik heb de Fritzfon C6 en C4 krijg ik niet geregistreerd. Hopelijk kan iemand me helpen zodat ik weer de vaste lijn kan gebruiken!

@Demi van Odido of @Tommie van Odido  Zouden jullie mij dat ook kunnen sturen?  Ik heb een M2 van Fritz en een 7590 AX. Ik kom met deze velden ook niet verder.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Miquel020, welkom op onze Community!

Ik heb je de username en password in een privébericht gestuurd. 

Hi @Miquel020, welkom op onze Community!

Ik heb je de username en password in een privébericht gestuurd. 

Dank, alleen vraagt de Fritz Box om nog meer velden. Ik kom niet verder zo. 

Reputatie 7
Badge +9

Die gegevens weet ik ook niet @Miquel020, wellicht dat @TMTV hierin iets kan betekenen? Is dit überhaupt wel nodig? 

Reputatie 7
Badge +6

@Miquel020 Bij zowel Gebruikersnaam als Authenticatienaam vul je de username in die @Tommie van Odido je gestuurd heeft, bij wachtwoord, je raadt het al, je wachtwoord. Bij Registrar en Proxyserver vul je voip.t-mobilethuis.nl in en dan zou het moeten lukken. Soms blijken er wat extra dingen nodig te zijn, maar meestal is dit genoeg. Succes!

PS De mogelijkheid om zelf een VOIP-wachtwoord in te stellen is gerepareerd. Vanaf nu kun je het dus weer zelf regelen via Mijn Odido.

@Miquel020 Bij zowel Gebruikersnaam als Authenticatienaam vul je de username in die @Tommie van Odido je gestuurd heeft, bij wachtwoord, je raadt het al, je wachtwoord. Bij Registrar en Proxyserver vul je voip.t-mobilethuis.nl in en dan zou het moeten lukken. Soms blijken er wat extra dingen nodig te zijn, maar meestal is dit genoeg. Succes!

PS De mogelijkheid om zelf een VOIP-wachtwoord in te stellen is gerepareerd. Vanaf nu kun je het dus weer zelf regelen via Mijn Odido.

Top, dit heeft geholpen, nu werkt het! Muchas gracias!

Reputatie 7
Badge +9

Dankje @TMTV voor de verduidelijking! Blij om te horen dat het gelukt is @Miquel020

Reageer