Skip to main content

Zie foto ik kom er niet uit. 

Is dit het isra punt want in de meterkast zit die niet.

 

@Ginny @Jason ik vind jullie pretpark nu al veel leuker..;-) nu nog wachten tot alles werkt. En ik surf weer over grote data golven.

Groetjes.. 

Kom op KPN je kunt dit zet hem op!!!


@Jason ik heb zelf unlimted 4g mobiel internet. Dus alles via mobiel werkt wel maar mijn pc staat nu stof te vangen zit geen wifi kaart in. En als gamer valt dat afkicken zwaar.. Netflix op tv toveren kan maar dan moet ik een chromecast hebben. En die heb ik niet. 

Mijn vrouw is alleen zonder netflix niet te houden. ;-)

 

Ik gaf aan ik zet hotspot op kan je serie downloaden via netflix..blijkt dat haar iphone geheel volstaat.

Je verzint het toch niet...

Mijn mobiel moet ik eigenlijk vervangen door een brakke batterij en een brakke oplaadpoort.

Maar aangezien dit nu het punt is wat ik nu veel gebruik door wegvallen vast internet zit ik er nu even aan vast. 

 

Ik zal mijn nummer in het profiel zetten.

Bedankt voor het aanbod. Maar ik heb dus al unlimted.

Vriendin zit ook bij Tmobile.

 

 


Getest bekabeld en ja hoor 94 mbit ik ben helemaal blij! Joepie 

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor zijn tomeloze inzet!!! 

Op mobiel wifi haal ik 70mbit dus ik moet je gelijk geven.

 

Maar hoelang duurt dat inleren van het modem?

 


@Jason  wil je bedanken voor je hulp.

Nu nog kpn monteur. En ik trek dat hele internet weer plat ;-)


@skywalk jouw Klantvoordeel staat al netjes aan! Als je het zelf nog eens rustig wilt bekijken, kan dat via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis omgeving.


die witte kast in de meterkast mag je er uit slopen


Hoi @skywalk, mooi zo! Het gaat vast lukken met KPN. Blij dat je het pretpark al leuker begint te vinden en dat terwijl de attracties pas net open zijn. Dat belooft nog wat straks! 😊


Yes....morgen komt de KPN monteur!! @Jason 

@Ginny zal laten weten hoe het afloopt...


Hoi @skywalk, ik zal de complimenten doorgeven aan @Jason! Geen zorgen, mocht het nou toch niet binnen zeven dagen zijn gelukt, voorzien we je natuurlijk gewoon van een nieuwe voucher. Geef een gil als het nodig is, dan maken we het direct in orde. Je betaalt je factuur inderdaad vooruit, ik wil je vragen of je dit ook wilt doen. Wanneer alles werkt, zorgen we er persoonlijk voor dat de gemaakte kosten voor de periode dat je geen ritjes in de achtbaan hebt kunnen maken, worden vergoed. Bij ons betaal je niet voor wat je niet hebt kunnen gebruiken, beloofd!


Goedemiddag @skywalk, een Wifi-snelheid van rond de 30-35 Mbit/s ten opzichte van een abonnement waar je, bekabeld, maximaal 100 Mbit/s kunt binnenhalen, is op zich prima.

Momenteel meet je de snelheid op Wifi en op een mobiele telefoon. Zou je eens op een PC of laptop bekabeld de snelheid willen meten via speedtest.net (Ookla)? Je kunt voor het beste resultaat daar de app downloaden, die geeft dan op de desktop het meest realistische resultaat weer. Op een mobiele telefoon kun je bijna geen constante downloadsnelheid verkrijgen omdat dit te veel afhankelijk is van apps die op de achtergrond draaien en de netwerkcapaciteit van een smartphone an sich.

Voor de uitleg met betrekking tot waarom Wifi niet betrouwbaar is wanneer het om snelheid gaat, heb ik alles hieronder samengevat en op een rijtje gezet:

Wifi is afhankelijk van superveel externe factoren. Bijvoorbeeld: de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. Maar één van de meest voorkomende storingsbronnen zijn legacy devices. Wanneer je tegenwoordig nog Wifi apparatuur hebt die gebruik maakt van oude standaarden zal dit de snelheid van je gehele netwerk beperken. Dit kunnen niet alleen verouderde laptops en smartphones zijn maar bijvoorbeeld ook IP-camera's, repeaters, slimme thermostaten enzovoort. Veel van deze apparatuur wordt gewoon nog verkocht, in onze beleving hoeft deze apparatuur dus niet 'oud' te zijn.

Al met al is 35 Mbit/s op Wifi dus een prima snelheid, maar het draadloze netwerk kun je altijd optimaliseren. Neem voor alle tips and tricks een kijkje in ons speciale Wifitopic (mocht je dit nog niet gedaan hebben).

Indien ik mee kan helpen met de optimalisatie, laat het me dan zeker weten. Ik zit altijd voor je klaar en help en denk graag mee!

Ik haalde vaak 50 mbit op wifi met mijn mobiel bij Ziggo. Nu zie ik jullie waarde en die Rx:47363 dit betekend ook 47 mbit. En die haal ik nu op mobiel ook.

Of jullie de kraan even helemaal naar rechts willen draaien      :-)   Rx :100.000 kbps bedankt!

Wifi op 2.4 is ook veelste druk geworden alleen op 5ghz is er ruimte genoeg.

Ik ga niet op zolder zitten testen maar naast het modem. 

Bij een vriend haalde ik ooit eens 120 mbit op mijn mobiel. Dus dat zit wel goed.


Dat ben ik nog vergeten te vertellen het probleem zat in de verdeelkast of wijkkast. Bleek dat de aansluiting niet goed zat.@Jason @Ginny @Sander 


@skywalk De snelheid die je op Wifi binnenhaalt, is geen gegarandeerde snelheid. We garanderen enkel een bekabelde snelheid (met een verliesmarge van zo'n 40-45% op 100 Mbit/s). Zoals hierboven omschreven, kunnen wij je dus geen vaste snelheid op Wifi toezeggen, juist omdat Wifi van enorm veel zaken afhankelijk is. 

Je zult altijd schommelingen blijven zien op Wifi. Het ene moment haal je snelheden van rond de 50 Mbit/s, een uur later zit je op 20 Mbit/s (bij wijze van spreken). Hopelijk heb ik het zo goed uitgelegd! 😊

Als je je daadwerkelijke downloadsnelheid wilt controleren, kun je het beste een bekabelde PC of laptop testen en dan via speedtest.net (de link is klikbaar).

Stel gerust meer vragen als ik onduidelijk ben!


Rx:62723 Tx:30760 (Kbps)

We gaan de goede kant op!

Hoelang duurt dat inleren?


Dat is geweldig nieuws @skywalk! 😁 Bedankt voor het delen van de oorzaak en oplossing. Indien we je nog eens kunnen helpen, dan houden we ons alle aanbevolen.

Stay safe en geniet van jouw abonnement!


Volgens mij wel maar misschien kan @Ginny @Jason  even dubbel checken.


@skywalk , heb je wel het klantvoordeel geactiveerd in de My T-Mobile thuis en mobiel omgeving, anders krijg je de korting niet verrekend.


@skywalk Het samenvoegen van de apps staat voorlopig niet op de planning. Mocht dit veranderen, dan zullen we je daar uiteraard over informeren.


@Jason nou je doet al mega je best, mag ook gezegd worden. Alleen zit hier een game verslaafde, zijn vingers bijna op te eten.. 

De rekening zal straks wel voor zich spreken.

Bedankt voor je uitleg!

De voucher werkt, je hebt een de vrouw hier thuis blij gemaakt. Ik hou me hart alleen vast na die 7 dagen.. 

Dus laat het binnen die 7 dagen lukken met KPN.

Anders zit ik hier met een netflix verslaafde te praten over hoe minder prettig het is om geen internet te hebben.. ;-) 

 

P.s wanneer ga ik betalen? toch pas als de attractie open is?

Ik betaal altijd vooruit las ik, maar nu sta ik in een gesloten efteling. (Geen vast internet)


Hoi @skywalk, top dat je het navraagt! Jouw maandkosten zijn onderverdeeld in twee aparte abonnementen: Mobiel en Thuis. Beiden worden separaat gefactureerd dus de maandprijs van Mobiel zal nooit op een Thuisfactuur staan en vice versa. De € 35,00 is nog zonder aftrek van de € 10,00 korting die je voor Klantvoordeel ontvangt. De uiteindelijke rekeningen zullen gewoon het correcte maandbedrag inclusief Klantvoordeelkorting weergeven, geen zorgen! 😄

Het is nog niet opgepakt door KPN, ik zal er vaart achter proberen te zetten door het ticket in de urgentiebak te plaatsen! Sorry voor het ongemak, mijn verwachting was onterecht. Het lijkt toch langer te gaan duren. Lukt het met de mobiele hotspot en voucher? Kan ik nog iets voor je doen?


@Jason Nog geen vast internet trouwens. Hoe gaat die daar bij kpn?

Al iets bekend?

 


Zou toch moeten kloppen bij inloggen

 


@Jason ik wilde prive een plaatje sturen.. dat werkte niet dus maar hier dan.

Ik kreeg deze rekening ik zie 35 euro staan ik heb die combo genomen met mijn unlimted abbo.

50 euro samen.

 


@Jason ik heb zelf unlimted 4g mobiel internet. Dus alles via mobiel werkt wel maar mijn pc staat nu stof te vangen zit geen wifi kaart in. En als gamer valt dat afkicken zwaar.. Netflix op tv toveren kan maar dan moet ik een chromecast hebben. En die heb ik niet. 

Mijn vrouw is alleen zonder netflix niet te houden. ;-)

 

Ik gaf aan ik zet hotspot op kan je serie downloaden via netflix..blijkt dat haar iphone geheel volstaat.

Je verzint het toch niet...

Mijn mobiel moet ik eigenlijk vervangen door een brakke batterij en een brakke oplaadpoort.

Maar aangezien dit nu het punt is wat ik nu veel gebruik door wegvallen vast internet zit ik er nu even aan vast. 

 

Ik zal mijn nummer in het profiel zetten.

Bedankt voor het aanbod. Maar ik heb dus al unlimted.

Vriendin zit ook bij Tmobile.

 

Maar misschien die 7 dagen unlimted pas voor mijn vriendin maakt wel weer het verschil.

Bedankt voor je hulp!!

 


Hoi @skywalk, ik ben Sander niet, maar wil je wel net zo graag helpen!

Ik zie dat je nog geen actief T-Mobile mobiel telefoonnummer hebt in je klantprofiel, heb je de beschikking over een simkaart van T-Mobile (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan bied ik je graag een Unlimited Internet voucher aan voor zeven dagen. Dan kun je toch onbeperkt online zijn via mobiele hotspot. Dat maakt het online lesgeven ietwat aangenamer. Heb je toch nog geen T-Mobile simkaart? Geen probleem! Ga naar je dichtstbijzijnde T-Shop, koop een prepaidkaartje en stuur mij je aankoopbewijs toe in dit topic (uiteraard met de eventuele persoonsgegevens zwartgemaakt). Ik zal er dan voor zorgen dat je het aankoopbedrag à € 10,00 vergoed krijgt op een volgende factuur én dat je een voucher toegestuurd krijgt van me per privébericht. 

Kan ik je daar enigszins mee tegemoetkomen? Laat het me weten, dan ga ik meteen aan de slag voor je.

P.s. KPN pakt over het algemeen binnen twee tot vijf werkdagen uitstaande tickets op, dus het zal niet heel lang meer duren voordat je een reactie vanuit hen krijgt. Het kan zijn dat zij bellen om een afspraak in te plannen, ze bellen dan altijd anoniem, dus houd daar alsjeblieft rekening mee - wanneer KPN enkel in de wijkcentrale of wijkverdeler moet zijn, dan zal je in principe niet gebeld worden. De statusupdates hiertoe worden dan automatisch naar je gemaild. Ik verwacht vrijdag een oplossing. Sorry voor het ongemak!


De monteur kwam binnen en gaf meteen aan toen hij het modem zag : geen signaal..heeft niks doorgemeten. Nu naar kpn doorverwezen.

Balen balen balen weer geen internet nu al 10 dagen niet. Geen tv voor de kids..

Is er geen tussenoplossing?

@Sander

Krijg afkick verschijnselen ;-)


Reageer