Eind vorig jaar heb ik mijn mobiel abonnement bij T-mobile verlengd naar een unlimited abonnement omdat ik mijn mijn T-mobile Thuis abonnement zal omzetten van Fast naar Premium. Hierover heb ik contact opgenomen met T-mobile omdat dit niet online kon. De medewerker had toen (dacht ik) alles geregeld, maar na iets meer dan een week kreeg ik niet de bevestiging per email. Ik heb toen zelf de klanten service gebeld. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik toen te horen dat het omzetten van mijn T-mobile Thuis abonnement (van Fast naar Premium) helemaal niet kan vanwege het soort glasvezel netwerk waar ik nu op zit (WBA ipv ODF).
Juist op basis van de combinatie van mijn gewone T-mobile en T-mobile Thuis abonnement heb ik deze keuze gemaakt (qua kosten en snelheid). Nu moet ik dus van provider wisselen omdat de 100mbit lijn gewoon niet voldoende is en loop ik de korting mis (€ 10 euro per maand) van de combinatie.
Is hier wat aan te doen? Welke mogelijkheden zijn er? Heb al contact gehad met de klanten service om de verlenging van mijn mobiele abonnement te annuleren, maar dat kon ook niet. Door een fout van T-mobile zit ik dus opgescheept met extra kosten.
Hoop dat eren oplossing hiervoor kan komen.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel