Wanneer oplevering glasvezel

  • 30 April 2024
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag, in september 2023 heb ik glasvezel bij jullie besteld en ondertussen is de huisinstallatie al sinds februari aangelegd. Wanneer wordt het internet via de glasvezel bij ons opgeleverd?

Cal van Odido 16 dagen geleden

Hoi @svko, logisch dat je benieuwd bent naar de status, ik wil je graag de helderheid geven waar je naar verlangt! Echter, ik zie alleen geen statusupdate van de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber. Daarom zal ik de glasvezelafdeling verzoeken om contact op te nemen met de netwerkbeheerder voor een statusupdate.

Op deze manier verwacht ik dat wij je snel meer kunnen vertellen, wij gaan hier voor je achteraan! 😄

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @svko, logisch dat je benieuwd bent naar de status, ik wil je graag de helderheid geven waar je naar verlangt! Echter, ik zie alleen geen statusupdate van de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber. Daarom zal ik de glasvezelafdeling verzoeken om contact op te nemen met de netwerkbeheerder voor een statusupdate.

Op deze manier verwacht ik dat wij je snel meer kunnen vertellen, wij gaan hier voor je achteraan! 😄

Bedankt voor de reactie en het doorzetten van mijn vraag. Ik hoor graag wat de statusupdate is.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @svko, die update is er zeker! Momenteel heeft de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber een haalbaarheidsonderzoek gestart. Makkelijk gezegd zijn ze bezig om alle aansluitopties op een rijtje te zetten en hier ook de kosten van te vergelijken. Zodra dit is gelukt geeft de netwerkbeheerder aan dat je telefonisch op de hoogte wordt gebracht van de uitkomst. Houd er rekening mee dat dit zeker nog een aantal weken kan duren.

Wij houden de status in de gaten en zullen druk voor je blijven uitoefenen, ik hoop dat er een mooie optie voor je uit het haalbaarheidsonderzoek rolt! 

Bedankt voor het antwoord Cal. Een haalbaarheidsonderzoek klinkt bij mij dat het ook allemaal wel eens niet door zou kunnen gaan. Is dat ook mogelijk? Of krijg ik echt de glasvezel aansluiting, nu de aansluiting ook al in huis ligt.

 

Daarnaast geef je aan:

ik hoop dat er een mooie optie voor je uit het haalbaarheidsonderzoek rolt

Wat moet ik mij hierbij voorstellen als je het hebt over een mooie optie? Krijg ik nog een rekening of is het iets anders?

Reputatie 7
Badge +9

Dat is inderdaad ook mogelijk @svko. Ze zijn aan het onderzoeken of het gunstig genoeg is voor ons en de klanten om hier aan te gaan sluiten. Maar dit gebeurd niet zo heel vaak. Meestal vinden ze wel een manier om de aansluitingen te realiseren. Hopelijk is dit in jouw geval ook zo! 

Reageer