Ik heb zojuist alles geïnstalleerd volgens de instructievideo's, nadat de startdatum van mijn abonnement is ingegaan. Helaas knippert mijn WAN lampje niet, waardoor ik dus geen WiFi en hoogst waarschijnlijk ook geen TV heb. Is er iemand die mij hierbij kan helpen?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Joshua
icon
Beste antwoord door Marcel MCi 5 October 2018, 21:06
Hallo Marcel, bedankt voor je reactie.
Ik heb niet de aansluiting op het isra-punt geprobeerd. Staat dit ook in het installatiefilmpje?
Want naar mijn idee kwam het isra-punt niet overeen met het installatie filmpje.
Overigens ben ik al een paar uur verder en nog steeds geen internet.
Is het gelukt met de goede tips van Marcel MCi? Ik ben benieuwd of jij al online bent via T-Mobile Thuis en of ik hierin nog iets voor jou mag betekenen. Ik hoor het graag van je!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.