Een monteur is vorige week geweest en heeft glasvezel in mijn huis geplaatst inclusief kastje. Hij gaf vervolgens aan dat er een breuk in de kabel zit buiten mijn woning, en dat daar deze week nog iemand langs voor komt. Volgende week komt Guidion. hoe zit het met de vervolgafspraak met Volkers Wessel? Krijg ik daar een afspraak voor ingepland deze week, omdat zij de lijn moeten meten in mijn woning? ik ben bang dat voor volgende week het internet niet gaat werken.
Tevens vroeg ik mij af of de dinerbon thuis wordt gestuurd. De jongen die langs de deur kwam waar ik het contract heb getekend heeft dit nl verteld.
Beantwoord
volker wessels (Segbroek)
Beste antwoord door soepkip67
Welkom op de Community, dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er moderatoren (medewerkers T-Mobile)mee. Indien nodig reageren zij meestal binnen 24 uur, bij extreme drukte kan dit oplopen tot 48 uur.
Voor de wijk Segbroek is een speciaal topic zie: Aansluiting Segbroek
Je zou daar even kunnen kijken, als dat niet voldoende is, zul je even gduld moeten hebben totdat er een moderator reageert. Meestal als er een moderator reageert is de oplossing dichtbij.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


Uiteraard mag je goede Wifi verwachten en ons modem voorziet hier dan ook prima in. Het kan zijn dat je de instellingen misschien nog wat moet tweaken, in