verzoek Odido nav Trustpilot

  • 8 May 2024
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

 

Teresa van Odido 10 dagen geleden

@Charlotte9311 Dank je wel dat je n.a.v. jouw Trustpilot review contact met ons opneemt via deze weg. 

Ik vind het oprecht niet leuk om jouw ervaring te lezen. Dit is niet hoe wij een oplevering normaalgesproken voor ogen hebben, sorry hiervoor. Natuurlijk wil ik je graag helpen waar ik kan! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om mij goed in te lezen over de situatie. Ik heb meteen een vergoeding in het systeem gezet, dit wordt automatisch berekent door het systeem en zal worden verrekend met een volgende factuur. 

Mocht je in de toekomst nog ergens tegen aanlopen, trek dan meteen bij mij aan de bel. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat het wordt opgelost! 💛

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Charlotte9311 ,

welkom op de community, wat is je vraag waar we mee kunnen helpen?

Zie bijgevoegde foto

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Charlotte9311 

Er staat, de service is niet om over te spreken… Heldere gedachten van jou.

Heb je verder nog een service vraag waar we je mee kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +14

@Charlotte9311 Wacht tot een moderator reageert, dat zijn de juiste personen om dit voor je op te pakken.

Een DM mag je alleen sturen als een moderator er om vraagt. Komt vast wel goed maar even geduld hebben tot je aan de beurt bent.

Ondertussen kan je de klacht hier wel omschrijven. Aan een antwoord alleen heeft deze afdeling weinig. 
Wat is er dus aan de hand?

December vorig jaar heb ik aangegeven mijn TV+ Internet abonnement om te willen zetten naar Glasvezel. Als ingangsdatum koos ik een datum in januari. 19/01 kreeg ik bericht dat mijn pakket onderweg was. Het pakket heb ik opgehaald bij het pakketpunt, maar helaas is het pakket daar door de uitgever niet juist gescand waardoor ik berichten bleef ontvangen over het ophalen van mijn pakket. Odido (gesproken met Wilma) heeft contact met mij opgenomen (05/02) en ik heb aangegeven hoe de situatie in elkaar zat. Aan de telefoon werd aangegeven dat mijn melding bij de juiste afdeling zou worden neergelegd en er zou contact met mij worden opgenomen betreft het vervolg. 20/02 is het glasvezel buiten aangelegd en in huis doorgetrokken. Odido (Kerim) nam 21/02 contact met mij op, omdat het niet was gelukt het glasvezel volledig door te trekken. Dit zou nog even kunnen duren, maar de melding lag bij de technische dienst.

Daarna bleef het stil. Via de app kon ik geen actieve bestellingen meer vinden, daarom heb ik op 15/03 opnieuw gebeld met Odido. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat de bestelling (glasvezel) eruit was gehaald. De reden: onduidelijk, maar daar had ik als klant hoogstwaarschijnlijk toestemming voor gegeven. Tijdens dit gesprek opnieuw een bestelling geplaatst. Daarna werd er opnieuw een pakket verzonden. Het pakket weer opgehaald (19/03). 

Het duurde even voordat ik een afspraak met Guidion kon maken voor de thuis installatie. Op 05/04 is Guidion langs geweest om binnen de modem aan te sluiten, maar op dat moment bleek het glasvezelsignaal niet door te komen. Hiervan is die dag nog een melding gemaakt en doorgezet naar de technische dienst (gesprokken met Mohammed). 

Helaas duurde het toen weer twee weken en moest ik weer zelf contact opnemen met Odido omtrent de stand van zaken. Op 16/04 met Jeremy gesproken en die gaf aan het direct in gang te gaan zetten, de volgende dag zou de monteur langs worden gestuurd en hij zou nog even bellen om na te gaan of dit allemaal was gelukt. Helaas die dag niks meer vernomen en op 17/04 niet gebeld door Jeremy. Uiteindelijk werd ik 22/04 gebeld door het bureau wat jullie gebruiken. Op 23/04 is de monteur langs geweest en was het glasvezel geïnstalleerd.  

 

Ik vind het vervelend dat het zo gelopen is en dat ik voor mijn gevoel vaak zelf overal achteraan heb moeten zitten. Uiteindelijk zijn we 5 maanden verder en kan ik gebruik maken van glasvezel. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik op dit moment niet echt te spreken ben over jullie service. 

Reputatie 6
Badge +2

@Charlotte9311 Dank je wel dat je n.a.v. jouw Trustpilot review contact met ons opneemt via deze weg. 

Ik vind het oprecht niet leuk om jouw ervaring te lezen. Dit is niet hoe wij een oplevering normaalgesproken voor ogen hebben, sorry hiervoor. Natuurlijk wil ik je graag helpen waar ik kan! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om mij goed in te lezen over de situatie. Ik heb meteen een vergoeding in het systeem gezet, dit wordt automatisch berekent door het systeem en zal worden verrekend met een volgende factuur. 

Mocht je in de toekomst nog ergens tegen aanlopen, trek dan meteen bij mij aan de bel. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat het wordt opgelost! 💛

Bedankt voor de reactie en afhandeling! 

Reageer