Een maand geleden feliciteerde ik T-Mobile met het 2-maandenjubileum: 2 maanden na bestelling was er nog niets gebeurd. Geen kabel, geen aansluiting, laat staan werkend internet. Op geen enkele vraag een fatsoenlijk antwoord. Geen planning. Geen actie.
Wel: goedpraten, smoezen, loze beloftes. Forum vragen als “ beantwoord” sluiten, zonder de vraag te beantwoorden. Topics sluiten, zonder oplossing. Kortom, de enige zorg is mijden van slechte commentaren/reviews, en niet de oplossing van een probleem.
Nu alweer een maand verder, en nog steeds helemaal niets gebeurd. Mijn voorspelling: weer goedpraterij, beloftes e.e.a. na te gaan, sluiten topic, en volgende maand herhaling van zetten.
Treurig - en al helemaal omdat, gezien de algehele malaise op telecom/internetgebied, dit gedrag niet leidt tot massaal overlopen naar andere providers, en een welverdiend faillissement.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel