Beantwoord

verhuizing bezorging

  • 1 May 2024
  • 6 reacties
  • 49 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een verhuizing doorgegeven, maar deze is over bijna 2 maanden, in de tijd ervoor ben ik op vakantie. Nu is het pakket al geleverd bij een pakketpunt bij mijn nieuwe adres. Wat is hier de oplossing voor?

icon

Beste antwoord door Reneku 1 May 2024, 16:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Toch wel handig dat je hem ophaalt. Anders gaat het over 1 week teruggestuurd worden.

Reputatie 6
Badge +2

@Reneku Super leuk dat je gaat verhuizen en dat wij met jou mee mogen! 💗

Ik begrijp goed dat je nog even lekker gaat ontspannen op vakantie voor alle verhuisdrukte begint. Ik wil dan ook niet dat jij op jouw vakantie aan alles moet denken wat er nog geregeld moet worden. Zoals @eric aangeeft, wordt het pakket na 7 dagen teruggestuurd naar ons. Als je wil kan ik het pakket naar een ander adres sturen wanneer deze weer bij ons terug is, zodat je deze bij thuiskomt gelijk in jouw bezit hebt! Weet je iemand die het voor jou zou kunnen opvangen? Je mag mij de adresgegevens sturen in een privébericht.  

Mocht dit toch niet lukken dan kunnen we regelen dat het pakket opnieuw wordt verstuurd wanneer je weer in Nederland bent. Laat jij mij weten wat je wil? Dan ga ik het voor je regelen! 

@Reneku Super leuk dat je gaat verhuizen en dat wij met jou mee mogen! 💗

Ik begrijp goed dat je nog even lekker gaat ontspannen op vakantie voor alle verhuisdrukte begint. Ik wil dan ook niet dat jij op jouw vakantie aan alles moet denken wat er nog geregeld moet worden. Zoals @eric aangeeft, wordt het pakket na 7 dagen teruggestuurd naar ons. Als je wil kan ik het pakket naar een ander adres sturen wanneer deze weer bij ons terug is, zodat je deze bij thuiskomt gelijk in jouw bezit hebt! Weet je iemand die het voor jou zou kunnen opvangen? Je mag mij de adresgegevens sturen in een privébericht.  

Mocht dit toch niet lukken dan kunnen we regelen dat het pakket opnieuw wordt verstuurd wanneer je weer in Nederland bent. Laat jij mij weten wat je wil? Dan ga ik het voor je regelen! 

Hoi Teresa,

Bedankt voor je reactie. We zijn op 14 juni weer terug van vakantie, dus dan kan het pakket verstuurd worden naar ons nieuwe adres of pakketpunt in de buurt.

Reputatie 6
Badge +2

@Reneku Helemaal goed, ik heb het genoteerd in mijn persoonlijk agenda. Geniet van de vakantie! 🌞

@Reneku Helemaal goed, ik heb het genoteerd in mijn persoonlijk agenda. Geniet van de vakantie! 🌞

Goedemiddag Teresa, het is toch gelukt het pakket op te laten halen. Dus opnieuw versturen is niet nodig. Bedankt voor je medewerking.

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen @Reneku, prettige dagen gewenst! 

Reageer