Goede morgen allen,
Als gevolge van een defecte glasvezelkabel had ik 16 dagen geen internet. Zou veel langer duren aangezien de eerste afspraak met guidion pas na 3 weken zou zijn. Na een telefoontje gelukkig verlaagd naar 8 dagen. Ik kreeg de keuze om een unlimited abbo tijdelijk te krijgen als vergoeding. Dit wees ik af aangezien ik al een t mobile unlimited abbo heb. Voor de rest werd hier eigelijk weinig aangeboden. Is heb mogelijk om hiervoor gecompenceerd te worden? De rede dat ik t mobile thuis heb aangeschaft is omdat ik met mijn mobiel 5mbit heb. Hier ken ik zeer weinig mee. Lage kwaliteit van youtube en netflix.
Is het een idee om bij dit soort problemen een tijdelijke 4g modem te plaatsen in een woning zodat de klant thuis gewoon internet heeft? Tegenwoordig worden steeds meer huizen internet afhankelijk. Bijv aansturingen cv installaties, tv, enz.
Graag hoor ik van jullie.
Met vriendelijke groet,
Danny
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel