Skip to main content
Goedenavond,



Dit is mijn tweede topic, want kreeg weinig respons op de eerste. De wachtijd bij de klantenservice aan de telefoon is meer dan 30 minuten.



Ik heb hulp nodig bij het installeren van mijn internet en tv pakket. Ik kom er zelf niet uit en zou graag een monteur willen inhuren.



Ik kan ten eerste géén hoofdaansluiting vinden, niet in de meterkast of in de woonkamer. Er is wel dit kleine kastje, geen idee wat dit is?







Hulp is heel erg welkom!



Groet, Mendy
Vorige provider was KPN, totaal geen problemen mee gehad. Ik ben net verhuisd en was op zoek naar een voordelig abbonnement, T-Mobile kwam naar voren met T-Mobile thuis, maar als ik twee uur bezig ben om T-Mobile te bereiken en vervolgens na twee uur te horen krijg dat ze gesloten zijn, dan raak ik wel lichtelijk geïrriteerd 🙂

Ik heb best wel wat geduld, maar hou er niet van als er zo met een mens wordt omgegaan.
Ik ben pas verhuisd, zodoende.
Ten tweede heb ik totaal geen kaas gegeten van al die draadjes, schroefjes, kabeltjes en waar wat in moet en waar draden moeten worden doorgeknipt. Help!!!!!
Ik woon in Nederland, dus nee geen Belgische woning. Ik ga het pakket terug sturen, ben er helemaal klaar mee.
Als een aansluiting op de kabel het enige alternatief is, zult u toch eerst uw abonnement bij T-Mobile moeten laten ontbinden het zomaar terugsturen van het pakket zou ik beslist niet doen, administratief zijn de meeste providers geen helden.



Zorg er voor alles goed op papier te hebben desnoods via de mail, maar ondanks uw begrijpelijke frustatie doe niks overhaast want berouw komt na de .........
Het ontbinden van het contract kan pas dinsdag, in verband met Pinksteren. Ik hou het pakket hier totdat ik ze heb gesproken. Dank voor de tip.
Bericht verwijderd. Ik lees nu pas dat je verhuisd bent.



Kun je 1 van deze vinden? Dat is het ISRA punt. Je kan ook in de meterkast kijken. Als je die niet hebt dan kan je helaas geen DSL abonnement afsluiten.




Helaas, geen van bovenstaande wandcontactdozen. Geen DSL dus, wat kun je me dan adviseren?
Morgen is de klantenservice open van 9 tot 18 uur. Als je om 9 uur belt ben je vrijwel meteen aan de beurt. Dan kun je zeggen dat je geen ISRA punt hebt en dat het contract ontbonden moet worden, of ze moeten een telefoonlijn komen leggen maar dat geloof ik niet. Daarna kun je bij de kabelprovider Ziggo Delta of Caiway welke bij jou actief is een abonnement afsluiten.



Als je hier kijkt, staat er dan wel dat je DSL af kan nemen?


Ik heb wel een coax aansluiting. Ziggo it is then.

Reageer