Skip to main content
Beantwoord

Ticket op mijn adres?

  • 17 July 2024
  • 6 reacties
  • 68 Bekeken

Hi,

Ik ben vanmorgen gebeld door ODF met de melding dat er een ticket op mijn adres staat en of ze even langs konden komen. De man was verbaasd dat ik van niets wist en dat ik een werkende lijn heb.
Weet iemand van Odido wat er aan de hand is? Heeft het iets met de kruising in de lijn te maken?
De ervaring op dit forum leert dat zodra er aan de kabel gesleuteld wordt, het zomaar afgelopen kan zijn met de pret, was is de beste manier om aan een unlimited data voucher te komen? En als het even kan een duo sim?

Vriendelijke groet,

Paul

 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @paul1966, dat is inderdaad vreemd. Wij hebben namelijk niks openstaan. Ook ziet je hele verbinding en gewoon goed uit. Weet je waar het ticket over ging wat openstond? Wellicht hebben ze een verkeerd klantnummer te pakken.

Als er geen diensten zijn dan kun je hier op de Community gemakkelijk een voucher aanvragen. Onze Superusers en moderators kunnen je die geven.

Reputatie 4

Hi @Tommie van Odido ,

Dankjewel voor je snelle reactie! Ik heb inmiddels contact opgenomen met MDF.
(Ik heb daar tijdens mijn installietraject een behulpzame projectleider gevonden die mij nog steeds helpt)
MDF is de opdrachtgever voor ODF betreffende alle werkzaamheden in mijn regio en, MDF weet van ook niets!! Het lijkt erop dat ODF op eigen houtje opereert, dat kan natuurlijk legitiem zijn.
MDF is erg nieuwsgierig naar wat de monteur in wiens opdracht komt doen, en ik mag MDF bellen zodra de monteur er is. Ik houd jullie ook op hoogte en laten we hopen dat de vouchers niet nodig zullen zijn! 🙏

Vriendelijke groet,

Paul

Reputatie 4

Hey @paul1966, dat is inderdaad vreemd. Wij hebben namelijk niks openstaan. Ook ziet je hele verbinding en gewoon goed uit. Weet je waar het ticket over ging wat openstond? Wellicht hebben ze een verkeerd klantnummer te pakken.

Als er geen diensten zijn dan kun je hier op de Community gemakkelijk een voucher aanvragen. Onze Superusers en moderators kunnen je die geven.

 

Hi @Tommie van Odido ,

Er was gisteren niemand op komen dagen…. En mijn glasvezel doet het gelukkig nog prima.
Ik houd het maar op een “adminstratief foutje” van ODF….. 

Vriendelijke groet,
Paul

 

Reputatie 7
Badge +9

Daar gokken we dan maar op @paul1966. Als er iets is, laat het weten, ik sta voor je klaar! 😄

Reputatie 4

Hi,

Ik was wederom gebeld door ODF, ze wilden doormeten op welke poort ik in de wijkcentrale uitkwam.
Door een kruising in een distributie punt zit ik op een verkeerde poort, dat wisten we al.
Dit keer kwam er gelukkig wel een monteur en die sloot de glasvezel in mijn meterkast aan op een apparaat dat enkel licht uitzendt. Vervolgens reed hij naar de wijkcentrale om kijken op welke poort ik uitkwam. Ik zit op poort 75 in plaats van poort 22. Dit is nu bij ODF administratief vastgelegd zodat iedereen van van poort 75 afblijft zolang de kruising niet opgelost is…..hopen we.

De kruising kan op 3 manieren opgelost worden:
-  Administratief definitief  vastleggen dat ik op poort 75 zit
-  In de lade de kabels omwisselen, ik weet niet hoe lastig dat is.
-  In het distributiepunt 90cm onder de grond de glasvezel opnieuw lassen, hoop werk.

Het is nog niet zeker wat ODF gaat doen.

Met vriendelijke groet,
Paul

P.s. De verbinding is tot op heden zeer stabiel.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor de terugkoppeling @paul1966, ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen voor je!

Reageer