T-mobile glasvezel ( nu odido )

  • 14 September 2023
  • 7 reacties
  • 147 Bekeken

Beste,

Op 22-9-2022 heb ik besloten om een T-mobile glasvezel + tv abonnement bij jullie aan te schaffen. Tot op heden is mijn bestelling nog steeds in '’behandeling'’ Ik heb jullie en ODF meerdere malen hier over gesproken.. Maar elke keer word er vanuit jullie naar ODF gewezen en ODF benoemd maar steeds we maken een extra ticket aan met spoed blabla maar tot op heden NOG STEEDS HELEMAAL NIKS!! Dit is te belachelijk voor woorden! Er is nog niet eens een schouw komen kijken waar het aansluit punt moet komen.. Glasvezel is allang aangelegd buiten! Ik wens nu actie of ik ga mijn bestelling waar ik GELUKKIG nog niets voor betaal opzeggen. ( Al twijfel ik na tientallen slechte ervaringen te hebben gelezen ) volledig we te gaan bij T-mobile ( Odido ) ook met mijn 2 mobiele abonnementen! Mijn probleem en die van de andere klanten is geen manier van gang van zaken! 

Cal van Odido 8 maanden geleden

Hoi @Bas19794, heel goed dat je aan de bel trekt, ik ben verrast dat je al zo lang moet wachten en ik kaart dit heel graag voor je aan! Het liefst zie ik je ook zo snel mogelijk zorgeloos genieten van supersnel en -goedkoop glasvezel. Ik heb je dossier helemaal afgespeurd maar het werd mij niet duidelijk waarom ODF nog niet een glasvezelaansluiting voor je heeft geregeld. Daarom ga ik dit voor je aankaarten bij onze glasvezelafdeling en zij komen hier binnen een aantal werkdagen op terug. Zij zullen ook contact opnemen met ODF en hiermee gaan wij dit helemaal voor je afhandelen.

Ik ga ervoor zorgen dat wij hier voor je achteraan gaan, dit komt helemaal goed en wij komen hier snel bij je op terug! 💪

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bas19794, heel goed dat je aan de bel trekt, ik ben verrast dat je al zo lang moet wachten en ik kaart dit heel graag voor je aan! Het liefst zie ik je ook zo snel mogelijk zorgeloos genieten van supersnel en -goedkoop glasvezel. Ik heb je dossier helemaal afgespeurd maar het werd mij niet duidelijk waarom ODF nog niet een glasvezelaansluiting voor je heeft geregeld. Daarom ga ik dit voor je aankaarten bij onze glasvezelafdeling en zij komen hier binnen een aantal werkdagen op terug. Zij zullen ook contact opnemen met ODF en hiermee gaan wij dit helemaal voor je afhandelen.

Ik ga ervoor zorgen dat wij hier voor je achteraan gaan, dit komt helemaal goed en wij komen hier snel bij je op terug! 💪

Hoi @Bas19794, heel goed dat je aan de bel trekt, ik ben verrast dat je al zo lang moet wachten en ik kaart dit heel graag voor je aan! Het liefst zie ik je ook zo snel mogelijk zorgeloos genieten van supersnel en -goedkoop glasvezel. Ik heb je dossier helemaal afgespeurd maar het werd mij niet duidelijk waarom ODF nog niet een glasvezelaansluiting voor je heeft geregeld. Daarom ga ik dit voor je aankaarten bij onze glasvezelafdeling en zij komen hier binnen een aantal werkdagen op terug. Zij zullen ook contact opnemen met ODF en hiermee gaan wij dit helemaal voor je afhandelen.

Ik ga ervoor zorgen dat wij hier voor je achteraan gaan, dit komt helemaal goed en wij komen hier snel bij je op terug! 💪

Ik heb op tot heden nog steeds NIKS gehoord!! Wat is er allemaal zo moeilijk ? En tot mijn verbazing kom ik net thuis en word er aangebeld. Ik doe de deur open en de post bezorger geeft mij een pakket VAN ODIDO VOOR MIJN BUURMAN!! Mijn buurman die PAS bij jullie een dienst afneemt ontvangt zijn modem EERDER als ik TE GEK voorwoorden dit. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Bas19794, als het goed is heeft onze glasvezelafdeling je opgebeld en aangegeven dat er nog geen planning bekend is. Dit betreft namelijk een portiekwoning en wordt gezien als hoogbouw. Zodra er een planning bekend is zal de netwerkbeheerder contact met je opnemen! 

Hey @Bas19794, als het goed is heeft onze glasvezelafdeling je opgebeld en aangegeven dat er nog geen planning bekend is. Dit betreft namelijk een portiekwoning en wordt gezien als hoogbouw. Zodra er een planning bekend is zal de netwerkbeheerder contact met je opnemen! 

Hey Tommie,

 

Ik heb nog steeds niks gehoord. En NEE ook niet van jullie glasvezelafdeling… ik ben inmiddels al 13 maanden verder.. Wel top service niet ? En nu vandaag ja op dit moment kijk ik bij mijn bestellingen en krijg ik de mededeling ‘’Helaas! Deze pagina zit op slot!’’ Is dit weer een nieuw grapje ? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Bas19794, onze glasvezel afdeling geeft aan je op 16-09-2023 heeft opgebeld. Als ze je niet te pakken hebben gehad, dan hebben ze een voicemail ingesproken. Jouw oplevering betreft namelijk een portiek woning en wordt behandeld als hoogbouw. Hier is nog geen planning voor bekend, zodra die er is zal de netwerkbeheerder contact met je opnemen. Je zou ook zelf contact op kunnen nemen met Open Dutch Fiber op dit telefoonnummer: 088-1633633. Wellicht kunnen zij je wat meer informatie geven! 

Hey Odido,

 

Jullie mogen raden..  TOT OP HEDEN nog steeds NIETS. Niet eens iemand langs geweest nog om te kijken naar het plaatsings punt. Jullie begrijpen wel dat dit bar triest en slechte zaken zijn neem ik aan?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bas19794. heel graag had ik je meer informatie gegeven over je aansluitproces, alleen geeft de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber weinig informatie over de status van de aansluitingen bij hoogbouw. Dit komt mede doordat bij hoogbouw een hoop derden betrokken zijn zoals de gemeente en de woningbouw of VvE. Omdat deze gesprekken in principe ook alleen de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber aangaan weten we weinig van de status af. Mocht je direct contact willen hebben met Open Dutch Fiber, je vindt hun contactopties hier: contact Open Dutch Fiber.

Ondertussen blijf je bij ons op de ‘navraag lijst’ staan, wij hopen met deze blijvende druk dat de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber alsnog snel een doorbraak bereikt in je aansluitproces!

Reageer