Skip to main content

Vorig jaar oktober glasvezel aangevraagd bij toen nog tmobile. We zijn nu meer dan een jaar verder, nog steeds geen glasvezel. 

Met de komst van Klik en Klaar ook niet meer nodig. 
Meermaals geprobeerd telefonisch te bellen om de spullen terug te sturen, maar dat is onbegonnen. 

Hierbij wil ik melden dat ik mijn spullen terug stuur voor account: XXXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht

@Thijssie85 Ik had graag anders gelezen, maar ik snap goed dat je het wachten onderhand zat bent. Begrijp ik goed dat je jouw bestelling wil annuleren? Ik help je graag verder! 

Als je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegt aan je community profiel kan ik je gelijk verder helpen. 

Voor het terugsturen van de apparatuur kun je alvast een kijkje nemen in dit topic: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community. Vergeet niet om een briefje in de doos te doen met daarop je gegevens (naam, postcode/huisnummer).

Houd er rekening mee dat niet alle apparatuur terug hoeft. Ik zoek graag voor je uit wat dit in jouw geval is. Laat je het mij weten als je zover bent? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Done!

Zal een briefje erin doen, met mijn gegevens. Echter lukt het Odido niet om iets van een bevestiging te sturen voor het opzeggen. Laatst in de shop meegekeken en ondanks telefonisch opzegging en alles te hebben doorlopen staat hij er zonder wijzigingen bij jullie in.

Ik zal in het pakket ook de modem stoppen van het ADSL abonnement die is opgezegd. 

Reageer