Beste medewerker,
Ik heb vandaag en gisteren gebeld met uw helpdesk. Ik kreeg 2 verschillende antwoorden en ben eigenlijk nog niets wijzer. Graag wil ik weten wanneer mijn glasvezel internet actief wordt.
Op 26 juni een tel abonnement en glasvezel abonnement aangeschaft. Ingangsdatum 1 aug. dit is 6 weken terug en het is nog steeds niet duidelijk wanneer er geïnstalleerd word. De overgang van tele2-tmobile zou soepel gaan werd mij verzekerd. Echter ik zit nu zonder internet en tv en moet het nu doen met een hotspot.
De medewerker die ik gisteren sprak zij dat de modem zaterdag was verstuurd. De medewerker vandaag gaf aan dat deze nog niet is verstuurd maar jullie wachten op een poort van kpn. Beiden konden geen duidelijkheid geven hoe lang het gaat duren. Graag hoop ik via deze weg een antwoord te krijgen. Er heeft hier in de woning al eerder glasvezel gezeten van de vorige bewoner dus het is plug and play. Ik heb alles ruim van te voren aangevraagd juist op dit te voorkomen snel internet is voor mijn werk belangrijk. Graag een oplossing
Alvast bedankt
Gr Niels
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel