Goedenavond,
Bij mij is laatst T-Mobile glas (via ODF) aangelegd. De vrienden van Guidion zouden komen om het modem aan te sluiten. Nu heb ik vandaag ruim 4 uur op Guidion zitten wachten en na een half uur bellen met T-Mobile (Guidion zelf had 45 minuten wachttijd) kreeg ik als antwoord “Guidion weet ook niet waar de monteur is” om uiteindelijk een SMSje te krijgen van Guidion dat de monteur is uitgevallen en ze snel contact opnemen.
Omdat ik niet zoveel zin heb om weer een halve dag op ze te wachten heb ik zelf de mediaconverter en het modem maar even aangesloten (Ik zit in de IT dus dat lukt me nog wel). Het PON lampje blijft alleen knipperen dus ik vermoed dat mijn abonnement nog geactiveerd moet worden.
Mijn vraag: Kan T-Mobile dit op afstand of ben ik toch echt afhankelijk van die derde partij (in wie ik niet zoveel vertrouwen heb eerlijk gezegd).
Alvast bedankt!
Beste antwoord door marinh
Bekijk origineel