Krijg net een melding dat het morgen komt.
Dat is alleen te laat...
Monteur komt tussen 12-14 uur, pakket komt om 17 uur.
Guidion neemt de telefoon niet op, T-Mobile is feitelijk ook onbereikbaar...
Dit is echt een hele slechte start met T-Mobile thuis....e-mails worden na ZES dagen beantwoord. Enige communicatie mogelijk is via dit prikbord....
Ik hoop dat Guidion ook 's avonds kan installeren en dat ik de afspraak kan verzetten.
Dit heeft me al zoveel tijd gekost......
EDIT:
19:46 Aha. Ik heb eindelijk iemand aan de lijn.
20:01 Huidige oplossing: morgen om 8:57 (ZELF) Guidion bellen om afspraak te verzetten...
Hopen dat dat gaat lukken..
Mobiel zit ik ook bij T-Mobile: geen enkele klachten, als een zonnetje...
Maar dit hele T-Moble thuis gebeuren is tot nu toe een drama
Als compensatie mag T-Mobile thuis wat mij betreft de eerste twee facturen op nul euro zetten....
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel