-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Beste medewerkers van Odido,
Aangezien ik heb begrepen dat dit het platform is waarmee ik wel een reactie kan krijgen op twee klachten, hierbij een beknopte opsomming:
- het heeft 9 maanden geduurd van aanvraag tot oplevering van de glasvezel, waarbij odido niets heeft gedaan om het proces te bespoedigen;
- uitvoering van de werkzaamheden door een onderaannemer van een onderaannemer binnen en buiten, daar heb ik foto’s van (tuin, gang en oprit);
Met vriendelijke groet,
D. Arslan,
Rotterdam
Hi @da1984, ik pak dit verder op! Je punten moeten zeker serieus genomen worden.
- Over de oplevering en de duur hiervan kan ik niet veel delen. Begrijp me niet verkeerd, ik snap absoluut dat negen maanden lang wachten is. Als het gaat om een nieuwe glasvezel aansluiting zijn we volledig afhankelijk van de netwerkbeheerder/aannemer/onderaannemer. We delen daarom bewust geen vaste opleverdatum. Als wij een nieuwe verwachte datum van Open Dutch Fiber krijgen dan delen we deze met je via een e-mail en geven we je zo een update. Ons Fiber team zit dicht bovenop alle aansluitingen maar als we moeten wachten, dan is dat niet anders. Via deze e-mails en Mijn Odido houden we je echt zo goed mogelijk op de hoogte. Wanneer wij groen licht krijgen en de vezel is gereed, staan wij niet meer aan de zijlijn en gaan wij aan de slag met de installatie binnenhuis. Mijn excuus dat het voor jou lang heeft geduurd. Ik ben wel blij te zien dat je nu online bent!
- Ik begrijp dat je een klacht hebt over de oplevering en werk van de aannemer. Heel goed dat je dit deelt, dit wil ik direct verder oppakken. Je mag de foto's hier delen, als je dat wilt. Wil je dit privé doen, dan kun je óf alles in een WeTransfer link zetten en via een privébericht naar mij sturen. Ook kan je ervoor kiezen om ons een privébericht te sturen via Facebook of X/Twitter. Daar kun je direct foto's delen. Vergeet hier alleen niet ook jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer in te plaatsen.
Ik help je graag verder, alvast bedankt!
Bekijk origineel