Skip to main content

Oplevering glasvezel Kalf - Zaandam

  • 10 June 2024
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

@MDF Infra B.V. Heeft in maart jl de aansluiting in huis geplaatst voor de glasvezel. Echter wachten wij in de straat nog steeds op de aansluiting op de wijkcentrale. Er is totaal geen communicatie wanneer dit gaat plaats vinden.

Dus de vraag luidt: Wanneer wordt de straat Koningsdiep in het Kalf Zaandam aangesloten op de glasvezel aansluiting in de wijkcentrale?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Thijssie85, leuk dat je uitkijkt naar Glasvezel, ik zie je er ook graag van genieten! Ik geef je daarom ook graag de duidelijkheid waar je naar verlangt. Ik heb de activatiedatum van de wijkcentrale voor je opgevraagd en de oplevering van de wijkcentrale staat gepland voor 20 september aanstaande. Zodra het glasvezelnetwerk volledig geactiveerd is, zullen wij je proactief benaderen voor een installatieafspraak met de monteurs van Guidion.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik helder het graag volledig voor je op! 😃

Wow! Dit meen je niet?

Dus in oktober 2023 de aanvraag gedaan, en de oplevering is pas in september.
Totaal geen communicatie vanuit jullie over de stand van zaken.

Een beetje popiejopie antwoord: Leuk dat je uitkijkt … ik zie je er ook graag van genieten?

Toch bizar dat jullie totaal geen berichten sturen over wanneer het opgeleverd wordt?

Staat 20 september nog steeds op de planning. We krijgen namelijk als klant totaal geen informatie. 

Net ODF gesproken, blijkt dat Odido nog de apparatuur moe installeren in de wijkcentrale. Dit staat pas gepland in Jan 2025. Dit betekend dat we bijna een jaar wachten op de oplevering van glasvezel. Maar gelukkig hier totaal niet over worden geinformeerd.

 

Net gebeld met Odido, daar staat dat alles klaar is. Zowel de aansluiting in huis als de wijkcentrale. Wat gebeurd hier jongens?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Thijssie85, ik ben voor je gaan kijken maar zie geen duidelijke informatie, gelukkig zie ik dat er al wel een ticket voor je is aangemaakt. Hopelijk komt er nu wat meer duidelijkheid! 

Reageer