Ik heb vorig jaar november ergens (geloof zelfs eerder) glasvezel aangevraagd. Een vrolijke telefonist zegt dat het waarschijnlijk ergens december opgeleverd gaat worden.
De kabels steken hier al maanden uit de grond, de hele flat die glas wilt en de vve probeert vergeefs contact te krijgen maar worden opgehangen of met valse beloften weggestuurd.
Ik ben al 3 mensen verder die het "echt persoonlijk op gingen pakken" die niets gedaan hebben.
Ik ben gevraagd om zelf maar een willekeurige monteur op straat aan te spreken.
Ik ben gevraagd om met hun onder aanvoerder te bellen voor meer informatie, die vervolgens aangeeft niet met tmobile samen te werken.
Nu probeer ik alweer een maand te mailen en te bellen maar 0 respons en de telefoonlijn wordt elke keer gewoon opgehangen.
Wat is er in godesnaam nodig om wat gedaan te krijgen? Het is belachelijk hoe we (de bewoners van deze flat) compleet in het donker gelaten worden en er op niemand gereageerd wordt.
Tmobile erkent dat het aan hun kan fout gaat maar voert niets uit om het op te lossen terwijl de rest van de wijk (kpn) overal aangesloten wordt.
Wat moeten we doen? Ik heb nog nooit meegemaakt dat een bedrijf zo geen actie onderneemt en maar wijst en belooft en niets doet.
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Bekijk origineel