Nog steeds spijt van ODIDO keuze.

  • 25 March 2024
  • 8 reacties
  • 139 Bekeken

We hebben de apparatuur nog niet ontvangen

 

Hallo Paul,

 

We hebben de apparatuur en accessoires van Odido voor thuis nog niet ontvangen. We brengen daarom kosten in rekening voor de apparatuur.


De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 90.00. Dit bedrag wordt verrekend met de abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op de eerstvolgende factuur. Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Dan kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Wat te doen met je oude apparatuur
Je (vorige) apparatuur willen we graag terug. Terugsturen is gemakkelijk en gratis:

1. Je kan alle apparatuur inclusief kabels en accessoires in een doos stoppen, dit mag elke doos zijn.
2. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Deze ontvangen we graag binnen 30 dagen na het verwerken van je bestelling of verzoek. Versturen kan bij elk DHL ServicePoint: vind DHL punt.
3. Laat het retourlabel met QR code scannen bij het DHL ServicePoint. Je vindt de QR code hier of in de Odido app. Printen is niet nodig, je kan de QR code laten zien op je telefoon.

Bewaar het verzendbewijs nog even, totdat je een bevestiging hebt gekregen dat je pakket is aangekomen.

Vragen? Vragen!
Kijk voor een antwoord op je vraag op odido.nl/service of vraag het aan onze specialisten op de Odido Community odido.nl/vragen. Liever iemand spreken? Bel ons op 0800-0092.

We staan voor je klaar,
Odido
 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

@Schimanski Goed dat je hierover aan de bel trekt. Laat ik je gelijk geruststellen, je hoeft je geen zorgen te maken! Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat de TV Box is verwerkt. Ik vermoed dat er onterecht iets mis is gegaan in het systeem wat de e-mail heeft getriggerd. 

Mocht je toch merken dat de boete in rekening wordt gebracht, laat het mij dan gelijk weten. Ik crediteer deze dan gelijk voor je!

Bekijk origineel

8 reacties

Gaat ODIDO nu drijgen met een dwangsom van € 90,--

Zie alle problemen rond mijn aansluiting, oude defecte modEms enz enz.

ODIDO HEEFT DE RETOURZENDING RETOUR ONTVANGEN EN BEVESTIGD.

Dat is al 2 x telefonisch door zowel administratie alsook op dit forum  BEVESTIGD.

Uw beide aanmaningen snijden aantoonbaar geen hout.

Ik verzoek u mij per dit schriftelijk per omgaande te bevestigen.

Hierbij stel ik ODIDO in gebreke.

Ik vorder u om per omgaande uw dwangsom dreiging in te trekken.

Breng uw administratie op orde en val mij niet meer lastig.

Mocht dit niet binnen een termijn van 2 weken gebeurd zijn,  dan zeg ik mijn abonnement per 8 april op en stopt uw mogelijkheid tot automatische incasso.

Mocht dit voeren tot incassokosten en andere klantonvriendelijke  handelingen van ODIDO, dan zie ik de rechtsgang met genoegen tegemoet.

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Dit is een klant helpt klant forum en niet de plek om publiekelijk een ingebrekestelling te posten…

Dit zul je minimaal schrijftelijk moeten doen.

Zou je niet eerst eens proberen jullie probleem op te lossen voordat je mij de les gaat lezen?

Reputatie 4
Badge

Zou je niet eerst eens proberen jullie probleem op te lossen voordat je mij de les gaat lezen?

Zoals Eric al aangaf: dit is een klant-helpt-klant forum, waar ook een paar moderaoren van Odido rondlopen. Die zijn te herkennen  aan “van Odido” achter hun naam. De rest, zoals Eric en ik, is gewoon mede-klant die probeert te helpen. Dat is misschien niet altijd even duidelijk, maar je praat hier niet rechstreeks met ”Odido”.

De website van Odido zelf is wat dat betreft ook niet echt duidelijk.
De nu volgende pagina vind je pas bij doorklikken - na doorklikken - na doorklikken.
https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/waar-kan-ik-een-klacht-indienen-heeft-odido-een-klachtenformulier/000216827

Maar wellicht pikt een moderator hier het op @Teresa van Odido @Tommie van Odido , en kan het rechtgezet worden zonder officiele brieven.

Leuk dat klanten elkaar helpen maar het heeft 3 maanden geduurd voor ik fatsoenlijk beeld had omdat de oude TV boxen niet deden wat ze moeten doen.

Dat blijkt uit de nieuwe TV Boxen die ik uiteindelijk toegestuurd kreeg.

Het kan dus wel. En nu dit weer. De administratie blijkt, als ik al die klachten zo zie, een chaos.

ODIDO staat niet voor niets op plaats 10 bij de consumentenbond.

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge

Leuk dat klanten elkaar helpen maar het heeft 3 maanden geduurd voor ik fatsoenlijk beeld had omdat de oude TV boxen niet deden wat ze moeten doen.

Dat blijkt uit de nieuwe TV Boxen die ik uiteindelijk toegestuurd kreeg.

Het kan dus wel. En nu dit weer. De administratie blijkt, als ik al die klachten zo zie, een chaos.

ODIDO staat niet voor niets op plaats 10 bij de consumentenbond.

Volledig met je eens.

Maar hier een ingebrekestelling posten haalt weinig uit.

Reputatie 7
Badge +2

@Schimanski Goed dat je hierover aan de bel trekt. Laat ik je gelijk geruststellen, je hoeft je geen zorgen te maken! Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat de TV Box is verwerkt. Ik vermoed dat er onterecht iets mis is gegaan in het systeem wat de e-mail heeft getriggerd. 

Mocht je toch merken dat de boete in rekening wordt gebracht, laat het mij dan gelijk weten. Ik crediteer deze dan gelijk voor je!

Reageer