Op 6 mei (!) hebben we internet thuis aangevraagd. Moesten wachten tot 10 juni voor openstelling glasvezelkabel. Dat was me in eerste instantie niet gezegd. De aansluiting zou normaal gesproken 19 mei gerealiseerd kunnen worden. De monteur kwam op 10 juni veel vroeger dan aangegeven en er was niemand thuis. Nieuwe afspraak pas op 15 juli mogelijk. Monteur kwam op tijd, maar er zat geen snoertje in het pakket voor aansluiting van glasvezel op het modem. Ook raar dat dat er niet bij zat, het was al duidelijk dat er glasvezel aanwezig was. Enfin: de monteur heeft het doorgegeven en Guideon heeft het doorgegeven aan jullie. Jullie zouden het kabeltje na sturen, zegt Guideon. Dat is nog steeds niet gebeurd. Ik heb vrijdag 26 juli gebeld met jullie klantenservice en er werd me gezegd dat er vertraging ontstaan was in de verzending. Dat leek me duidelijk, maar werd niet gecommuniceerd. De toezegging werd gedaan dat het zaterdag 27 of maandag 29 juli bij ons zou worden bezorgd. Tot nu toe nog niks ontvangen. We worden er moedeloos van en willen of per ommegaande het snoertje ontvangen of de koop ongedaan maken. Ik heb de tijd niet meer om nog weer eens in de wachtrij te hangen bij de klantenservice en hoop dat ik via deze weg geholpen kan worden.
bij voorbaat dank voor uw snelle reactie.
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel