Enige tijd geleden waren er in de straat werkzaamheden t.b.v. het glasvezel netwerk van T Mobile. Daar was ik er blij mee, lekker snel internet. Tegelijkertijd kreeg ik een leuke aanbieding van T Mobile. Een abonnement bij hen is zo'n 25 euro goedkoper dan waar ik nu zit. Na veel wikken en wegen besluit ik een abonnement te nemen. nadat ik het abonnement had afgesloten moest ik nog even wachten, want mijn woning had nog geen aansluiting op het glasvezelnetwerk. Na lang wachten was het 15 juli 2021 zo ver. De aansluiting zou tussen 13.00 uur en 17.00 uur worden gerealiseerd. Ondertussen werd ook de benodigde modem geleverd. Na vandaag zou ik dus alleen een afspraak hoeven te maken met een monteur van T mobile om mijn abonnement en modem te activeren. Wat een deceptie! Iedereen is er klaar voor, behalve Staedion. Althans volgens de monteur die aanbelde. Er schijnt geen toestemming te zijn om een kabelgoot op het gebouw aan te brengen. Dat is toch raar? Dat zou toch allang geregeld moeten zijn? Kunt u aangeven hoe lang het gaat duren om die toestemming te geven? Waarom is dit eigenlijk nog niet geregeld? De aansluiting zou toch net zoals de aansluitingen van de kabel televisie, telefoon, gas, elektra en water gewoon automatisch gerealiseerd moeten worden?
Helaas weigert Staedion duidelijk antwoord te geven en probeert mij af te wimpelen. Graag zou ik toch willen weten waar het probleem ligt. Is dat bij Staedion of is dat bij T-Mobile. Hoe gaat dit opgelost worden? Ik ben benieuwd naar uw antwoorden, Met vriendelijke groet, Gert-Jan Luis.
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel