- OK. Ik stap over naar t-mobile omdat de tele2 vdsl eruit gaat. Heb inmiddels het modempakket ontvangen.
Gister zou Guidion langskomen voor de installatie, maar dat is, zonder verdere communicatie, niet gebeurd. Ik heb daar direct mail over gemaild, maar daar heb ik geen reactie op ontvangen.
De telefonische bereikbaarheid van Guidion is zo belabberd dat ik aanneem dat dit ontmoedigingsbeleid is (vervelende muzak, geen indicatie over resterende wachttijd, en dusdanig lange wachttijden dat ik tonutoe nog nooit iemand aan de lijn heb gehad).
Na telefonisch contact met t-mobile (waarbij gelukkig wel de inlogproblemen voor dit forum worden verholpen), word ik gewoon weer in de telefonische wacht met Guidion gezet. Er is een grens aan mijn bereidheid op deze wijze in de wacht te hangen, en die is inmiddels bereikt.
De Guidion website geeft aan geen nieuwe afspraak te kunnen inplannen. Na het aangeven van voorkeurs tijdvakken komt ook geen nieuwe afspraak tot stand. Dit was weliswaar vanochtend om 9 uur, maar vooralsnog is er geen enkele indicatie over een nieuw tijdstip of bevestiging van mijn aanvraag hiertoe.
Ik ben niet super geduldig geweest, en de prijsstelling van het abbonnement is misschien dat van een prijsvechter, maar ook dat in beschouwing nemend is dit gewoon op meerdere manieren onacceptabel:
- een niet nagekomen afspraak hoort tot excuses te leiden
- Guidion’s telefonische bereikbaarheid hoort OF beter te zijn OF in ieder geval een wachttijdindicatie te hebben
- er hoort nu toch enige vorm van terugkoppeling naar mij over een nieuwe afspraak te zijn
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel