Als ik inlog vind ik nergens de optie voor de overstapservice.
En nu?
Jasper
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineelBeste antwoord door Sander
Bekijk origineelHoi Sander,
Ik ben de overstap service ook vergeten aan te vinken. Kan ik jou ook een privé bericht sturen met de gegevens?
Hoi
Je mag mij een privébericht sturen! 😁 Ik kan je niks beloven, maar ik kijk graag mee wat ik voor je kan betekenen met de Overstapservice aanvraag.
Je kan alles over de overstap service hier terug lezen.
Wanneer is de Overstapservice niet mogelijk
Is jouw huidige aanbieder KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online, NLE of PlinQ? Geen probleem, we regelen een zorgeloze overstap voor je.
Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan biedt deze geen Overstapservice aan. Dit betekent ook dat wij niet jouw abonnement kunnen opzeggen, Dit zul je zelf moeten doen.
Wel een beetje raar dan. Ik had op 11 maart een abonnement aangevraagd. Volgens de winkel kon dit in week 12. Dit bleek achteraf niet waar te zijn, maar goed. Ook werd mij verteld dat ik de overstap service niet kon gebruiken omdat ik kabel van ziggo had. Nu zie ik in dit bericht toch wat anders staan. Ik vind dat het bij jullie allemaal wel raar verloopt. Krijg er nu al een beetje spijt van dat ik gekozen heb voor overstappen.
Hallo
Dit is een meer completer lijstje met providers die de overstapservice aanbieden :
Breedband Helmond, Budget Alles-in-1, Caiway, DELTA Fiber Nederland, Freedom, Glasnet, Kabeltelevisie Noord-Oost Friesland, KPN, MTTM, Multifiber, Netvisit (Kabelnet Veendam), Online, Onvi, Plinq, RapidXS, Qonnected, Solcon, Stichting Kabeltelevisie Pijnacker, Tele2, T-Mobile Thuis, TriNed, XS4ALL, Youfone en Ziggo.
Bij gebruik van de overstapservice hanteren alle providers een opzegtermijn van een maand.
Bij een aanvraag zonder overstapservice duurt het ongeveer 2 weken.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.