-
-
is een nieuwe Poster
-
4 reacties
Hallo allemaal,
Ik ben 2 weken geleden verhuisd, er is al een monteur geweest om glasvezel naar de woning te brengen,deze heeft netjes aangegeven dat het punt in de meterkast er zit en dan zal er automatisch geregeld worden dat de monteur voor binnen ook geregeld word. Tot op heden heb ik al vaak moeten bellen met Odido maar er word niks geregeld, ik heb ook Trigion benaderd maar die hebben nog geen werkafspraak van Odido dus ze kunnen niks.
Wie heeft dit ook gehad wil nu eindelijk eens wifi en tv gaan kijken maar geen idee meer wat ik moet doen
Groetjes rebecca
Hoi @Becca1975, slim dat je dit navraagt, ik zie je graag snel genieten van glasvezel! Zoals Waqqas terecht aangeeft heeft Guidion hier geen invloed op. Voor hen is het wachten totdat zij een signaal vanuit ons krijgen dat de netwerkbeheerder klaar is met haar werkzaamheden om je glasvezelaansluiting helemaal op orde te brengen. Heel graag kijk ik mee met de status hiervan in je dossier, alleen heb je jouw Odido abonnement nog niet gekoppeld aan je Community account. Zou je jouw klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.
Ik ben benieuwd, ik geef je graag alle informatie die wij over je aansluiting hebben!
Bekijk origineel