Geachte,Heer, mevrouw,
Op advies van uw klantenservice mail ik u een aantal fotos zodat u kan kijken of een glasvezel verbinding van T-Mobile Thuis mogelijk is op mijn adres zonder meerkosten voor het trekken van eventuele kabels etc…
Ik probeerde ooit klant te worden bij jullie, maar ik had toen begrepen dat de modem die T-Mobile leverde, naast de glasvezelkastje in de meterkast moest komen. En dan zouden extra kabels worden doorgetrokken om bv de tv in de woning aan te sluiten. Het probleem was dat de meterkast niet in mijn woning is maar op het trapportaal bevond.
En de extra kabels en tijd van de monteur zou ik moeten betalen, en dan zou ik natuurlijk veel duurder uit zijn.
Nu wil ik toch weer een nieuwe poging wagen.
Ik heb op dit moment al een jaar 50mb glasvezel van Tele-2 (nog voor de fusie met T-Mobile)
De modem van tele2 staat gewoon naast mijn tv.
Mijn vraag aan u is of u niet een (glasvezel) modem heeft, die net als de modem van tele-2 verbonden kan worden waarbij ik toch glasvezel bij u kan afnemen. (en een die natuurlijk niet perse in de meterkast moet?)
Mijn situatie is als volgt Op (foto 1) ziet u het glasvezelkastje in de meterkast
De witte kabel rechts is een utp kabel die naar boven door het plafond gaat. (Foto2)
Ik denk dat de witte kabel uiteindelijk bij (foto3) uit de oude telefoonstekker komt,
Want die witte kabel gaat uiteindelijk in de Lan/Wan poort van de Tele2 modem (foto5)
En zo heb ik dus glasvezel van Tele2.
Maar mijn abbo loopt over een maand af bij Tele2. Dus wilde ik in principe verlengen en een hogere snelheid nemen.
Maar nu Tele2 en TM zijn gefuseerd kom ik bij u terecht voor een verlenging het glasvezel internet.
Kunt u dus d.m.v de fotos bekijken of het zonder poespas of het trekken van extra kabels tegen meerkosten voor mij mogelijk is om een alles in 1 pakket bij u af te nemen?!
Graag hoor ik van u,
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel