Ik dacht dat de klantenservice niet slechter kon nadat ik 6 jaar bij ziggo heb gezeten maar wat zat ik fout. Na precies 8 aan de tel met tmobile te hebben gezeten binnen 2 weken is mijn geduld een beetje op. Het begon toen ik een abbonement wilde voor glasvezel aangezien ik een nieuw huis heb, eerst stond er op de website: "Technische fout, er is iets fout gegaan we zullen iets laten weten zodra we het probleem weten"
Nou na 8 dagen wachten bel ik tmobile op en was er geen intentie op dit probleem op te lossen en een uur verder zou dit probleem dan eindelijk opgelost moeten zijn.
Niet dus, na weer 5 dagen bel ik terug en blijkt de vorige collega helemaal niks gedaan te hebben aan het probleem waarvan zij zei dat het opgelost werd.
Toen werd mij belooft dat binnen 5 dagen een monteur zou bellen, 3x raden wat niet gebeurde: niks gebeld.
Week erop exact hetzelfde probleem maar heb ik op die vrijdag terug gebelt naar tmobile die mij liet weten dat ik maandag een mail krijg waar ik zelf de afspraak kan maken ipv. Dat de monteur mij belt.
Aangezien ik internet nodig heb voor mij baan/bedrijf kon ik na veel gezeur een voucher krijgen voor onbeperkt internet, waar het ene probleem eindigde begon het volgende.
De 1e code was verlopen en deze zelfde medewerker had mij aangeraden een gratis simkaart te halen bij de tmobile winkel.
Nou kaart gehaald en kwam er toen achter dat deze code niet werkte, hierna teruggebeld naar tmobile en een nieuwe code gekregen die volgens mij wel geldig was, maar dit duurde weer 3-4 uur omdst er elke keer iets fout ging en ik 2x terug ben gebeld.
Toen de activatie niet lukte belde ik weer naar de klantenservice die mij informeerde dat ik de verkeerde simkaart had, de simkaart die zowel door de medewerker aan de telefoon en in de winkel aangeraden werd nadat ik alles heb uitgelegd.
Beetje klaar met dit amateuristische gedoe
Mvg Noah Koole
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel