Laat ik met mooie woorden bij T-mobile ook nog een abbonement aansmeren.
Ik was klant bij Z!gG0 en de winkel mederwerker verteld me dat ik niets hoef te doen als ik overstap baar T-m
Stom van me dat ik mensen dan ook geloof .
Goed T-m zegt je hoeft niets te doen wij zeggen het abbinement op.
Ik zeg nog “dus ik hoef niets te doen?
Nee meneer je hoeft niets te doen wij regelen alles.
‘Stom dat ik dat dan ook geloof .
Mijn telefoonlijn wordt omgezet naar T-mobile dat loopt vlekkeloos..
Het geeft me een goed gevoel de monteur komt langs en sluit alles aan en test of alles werkt en inderdaad het werkt!helemaal super!
Omdat afschrijvingen gewoon automatisch gaan zie ik niet dat Z!Gg0 nogsteeds internet afschrijft van mij
OMDAT T MOBILE ALLEEN KIJN TELEFOONNUMMER GEEFT OMGEZET
en mijn abbonement van de andere provider gewoon doorloopt .
Ik bel naar T m ene Nicole die heel aardig was begrijpt dat er iets mis is gegaan met het opzeggen
En verteld mij dat ik de facturen kan opsturen en T m de rekening opzich neemt.
Dat vond ik super tof.
Maand kater weer bellen want ik heb de betaling nog niet ontvangen .
Prima telwoord gestaan en wordt gezegd binnen 2 wekken staat her wel op geen zorgen.
Bel ik vandaag weer zegt DEBORA tegen mij ,maar dat werkt niet zo je moet dat zelf opzeggen
Dat kunnen ze wel zeggen in de winkel maar je moet het zelf opzeggen dus T-m kan daar niets aan doen.
Mijn conclusie ;
In de winkel wordt gezegd wij regelen alles en je hoeft niets te doen wij zeggen alles op.
Dat blijkt dus een leugen te zijn.
Bij T-m klantenservice bevestigen ze de fout en komen ze met een oplossing dat ze de 2 facturen van €72 en€74 mij terug betalen
Dat was leugen 2
Ja dat is jammer zegt Deborah maar daar kunnen wij niets aan doen dat us ptotocol helaas.
Ik ga dit ook bij de klachten commissie deponeren en jammer dat er hier in huis 5 mensen gebruik maken van `T-m
.
Dit wordt vervolgd ..
Gr ]
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel