Omdat jullie op onderstaand bericht reageren met het antwoord dat een antwoord 6 dagen kan duren plaats ik het bericht hier maar in de hoop wel een snelle reactie te krijgen.
Ik heb gisteren een nieuwe abonnement afgesloten. Telefonisch omdat jullie website niet werkte.
Er werd toen beloofd dat 3 mei alles aangesloten zou worden, wij hebben al glasvezel!
Om een niet duidelijke reden moet ik zelf opzeggen bij mijn eigen provider wordt mij verteld. Ik doe dat direct aansluitend aan het telefoongesprek met T Mobile.
Voor de zekerheid neem ik 12 mei om mijn oude abo op te zeggen. Omdat T Mobile op 3 mei zou komen had ik dan voor de zekerheid wat ruimte.
Vervolgens ontvang ik op dat moment een email dat 23 mei Reggefiber contact gaat opnemen voor het aanleggen van de glasvezel.
Maar ik heb al een glasvezel aansluiting en op 3 mei zou een monteur komen voor het aansluiten van de overige apparatuur in huis.
Ik bel jullie service afdeling, welke een ticket aanmaken met mijn bovenstaande verhaal, wat ik hen letterlijk ook zo nogmaals verteld heb.
Op mijn vraag: krijg ik een email met dit ticket/klacht was het antwoord: Ja morgen ontvangt u een email van onze service afdeling voor het bevestigen van een afspraak VOOR 23 mei, want dat is wel erg ver weg, en hierin staat ook uw klacht.
HELAAS, niets ontvangen.
Oplossing: Morgen, 5 april, wens ik een bevestiging te krijgen dat 3 mei de monteur hier is. Ontvang ik deze email morgen (05-04-2018) niet dan maak ik per direct gebruik van de 14 dagen periode om mijn abo “terug te trekken”.
En zal ik ook zo snel als mogelijk de drie mobiele abo’s die ik heb lopen bij jullie opzeggen.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel