Ik heb onlangs T-Mobile Thuis Internet aangeschaft en inmiddels ontvangen. Met plezier wilde ik het pakket installeren, maar nu bleek dat bij ons thuis het ISRA punt stuk is.
Naar aanleiding van dit probleem heb ik contact opgenomen met de klantenservice en een medewerker heeft aangegeven dat er een afspraak gemaakt zal worden met Gideon (monteurs).
Daarnaast was hij zo vriendelijk om aan te geven dat ik een prepaid simkaart kon aanschaffen en dat ik, zodra dit gebeurd is, het beste weer even contact zou kunnen opnemen met T-Mobile. De medewerker garandeerde dat T-Mobile vervolgens onbeperkt internet op de betreffende simkaart zou zetten. Dit zodat we een hotspot hebben en daardoor voorlopig op deze manier (totdat de problemen zijn opgelost) wel gewoon internet hebben.
Inmiddels is de simkaart aangeschaft. Het bijbehorende telefoonnummer is [telefoonnummer verwijderd door moderator]. Verder is mijn klantnummer XVC03720.
Zouden jullie bovenstaande in orde willen maken, zodat we zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van internet.
Alvast bedankt! Mochten er nog vragen zijn en/of gegevens benodigd zijn, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groeten,
Thijs van Krugten
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel