Bij een verhuizing heb ik een nieuw mobiel en thuis abonnement (1000) afgesloten in de t-mobile winkel. De huidige bewoner en de winkel gaf aan dat er een glasvezel verbinding binnen enkele weken naar de woning werd aangelegd. Inmiddels in de woning, bleek het via KPN Netwerk dat het langer zou duren, maar de afspraak was gemaakt.
Om te overbruggen had T-mobile dus de verbinding naar koper overgezet (zonder mijn akkoord of communicatie moet ik zeggen, maar goed, geen andere optie) tot de verbinding opgeleverd zou worden. Ik heb destijds nog meerdere malen met de winkel gebeld om te bevestigen dat de verbinding aangelegd zou worden voor de beloofde snelheid. Dat hebben zij via hoofdkantoor bevestigd.
Begin deze week is dan ook de verbinding opgeleverd door KPN, maar nu is de optie voor “internet premium” ineens niet meer beschikbaar op dit adres, terwijl ik dit dus toch heb afgesloten. Nu zit ik vast aan een mobiel en thuis abonnement zonder de snelheid die ik destijds heb afgesloten. Ik ben de draad kwijt, hoe kan dit…
Volgens de klantenservice sta ik in mijn gelijk (zij zeggen dat ik dan ook echt het internet premium abonnement hier correct heb aangeschaft) en is de enige optie voor sneller internet het contract laten ontbinden en voor 3x zoveel geld overstappen naar KPN.
Lang verhaal kort; heeft iemand een vergelijkbaar verhaal waar het gekochte abonnement niet geleverd kan worden en zijn er alternatieven om toch via t-mobile de hogere snelheid te krijgen?
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel