Op 26 juni heb ik een contract voor wifi thuis en TV gekregen. De eerste mogelijkheid voor aansluiting werd als 13/7 gegeven. De aansluiting is er echter nog steeds niet. In tegenstelling tot wat T-mobile aangaf, was er bij mij wel degelijk een glasvezelaansluiting en ik wacht nu op een smsje waarmee ik een afspraak kan maken voor de installatie. Ik heb geen idee hoe lang zoiets nog duurt. De klantenservice vertelde mij gisteren dat er een soort van spoedafspraak met Guideon gemaakt zou worden, maar na een half uur bellen bleek dat ik toch gewoon weer achteraan moet sluiten. Er kon geen indicatie worden gegeven hoe lang ik nog moet wachten.
Ondertussen heb ik al wel een email gehad waarin staat dat er vanaf 17/8 gefactureerd gaat worden. In een andere mail staat dat er vanaf 26/8 gefactureerd gaat worden. Ik maak hier bezwaar tegen omdat ik nog steeds geen aansluiting heb en ik dan dus ga betalen voor diensten die ik niet af kan nemen. Corrigeer dit aub en bevestig mij dit, anders moet daar ook weer achteraan.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel