Hi all, we zien een aantal meldingen over installatiepakketten die te laat bezorgd worden. Op het moment dat je een Track & Trace hebt ontvangen ligt het pakket bij Post NL en kunnen wij, hoe graag we ook zouden willen, geen invloed uitoefenen op de bezorging.
Zoals jullie vast niet ontgaan is heeft PostNL het op het moment erg druk waardoor pakketten vertraagd bezorgd kunnen worden. We hebben zelf al maatregelen genomen en versturen de pakketten twee weken van te voren in plaats van een week maar we zien dat het in sommige gevallen toch nog mis gaat.
Hoe zit het nu met de afspraak met de monteur?
Er zijn drie verschillende situaties:
- Je hebt nog geen afspraak met een monteur - Zodra je de e-mail vanuit onze monteursdienst Guidion hebt ontvangen kan je zelf een afspraak inplannen.
- Je hebt een afspraak met de monteur in de toekomst maar het pakket lijkt niet op tijd binnen te komen - Als het meer dan 48 uur vóór de afspraak is, dan kan je gemakkelijk een andere datum kiezen via de e-mail van de afspraakbevestiging die je eerder hebt ontvangen. Is het korter dan 48 uur voor de afspraak? Neem dan even telefonisch contact op met Guidion via 088 200 0151, dan plannen ze direct een nieuwe afspraak met je in.
- Je had een afspraak in het verleden waarbij het pakket niet op tijd is bezorgd. In dat geval is de afspraak met de monteur geannuleerd en heeft onze monteursdienst een nieuwe opdracht nodig. Plaats dan even een bericht in dit topic en zorg dat je klantnummer is ingevuld bij je profiel, dan zorgen wij voor een nieuwe afspraak!