Skip to main content

Hi,

Op 31 mei is hier een monteur van Guidion geweest die de apparatuur voor onze ODF-glasvezel aangesloten heeft. Hij stelde na het aansluiten van de apparatuur vast dat er geen signaal op de glasvezel stond. Hij ging weer weg en uiterlijk de dag erna zouden jullie contact opnemen omtrent de verdere gang van zaken.

Dat gebeurde niet en daarom heb ik zelf telefonisch contact opgenomen. Er is toen een back office ticket aangemaakt en ik zou binnen 5 werkdagen terugkoppeling krijgen. Dat is weer niet gebeurd. 

Afgelopen donderdag daarom maar weer gebeld en toen werd aangeven dat er een glasvezelbreuk in het distributiepunt zit. Dit zou volgens de klantenservice gisteren (11 juni) gelast worden en daarna zou ik de apparatuur weer aan kunnen zetten (Guidion had eerder alles geïnstalleerd dus het zou een kwestie zijn van de stroomstekker er weer in doen). Dit een paar keer geprobeerd, maar tot nu toe is er nog steeds geen signaal.

Vanochtend weer contact gehad met de klantenservice en die konden mij geen statusupdate geven. Ik moest afwachten tot de backoffice terugkwam op de melding. Wanneer dit zou gebeuren kon uw collega niet vertellen en hij kon ook niet meer doen/zien. Hij kon ook niet vertellen of het ong. 1 week, 1 maand, 2 maanden, etc. zou gaan duren.

Mijn vraag is: kunnen jullie een indicatie geven van de volgende stappen en de termijn wanneer dit opgelost gaat worden?

Hi @Nick30, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken, echter heb ik nog geen nieuwe update hierover. Zodra de kabelbreuk gemaakt is, wordt er contact met je opgenomen. Als ik een lijnmeting doe krijg ik inderdaad geen contact met het ONT, mijn gok is dat de breuk nog niet verholpen is. Ik ga er wel vanuit dat het zo spoedig mogelijk gerepareerd wordt. Ik had je graag meer willen vertellen maar dit is alles wat ik op dit moment kan zien.

Hi Tommie, bedankt voor je reactie. Dan wacht ik even verder af.

Hoi,

Inmiddels weer een poosje verder en er is nog steeds niets gebeurd. Eerder deze week telefonisch contact gehad met de klantenservice en ik zou binnen een paar dagen teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd.

Het lijkt erop dat dit op de plank blijft liggen en niemand wat doet, zonder dat de klantenservice er iets aan kan doen. Wanneer kan ik volgende stappen/een oplossing verwachten?

Hi @Nick30, ik ben nogmaals gelijk voor je gaan kijken en ik zie dat ze opnieuw navraag gedaan hebben. Ik hoop hier erg snel antwoord op te hebben zodat ik een nieuwe update met je kan delen. Zo niet, moet ik het nog een keer gaan escaleren!

Hoi @Tommie, ik heb niets meer van de klantenservice gehoord, maar vandaag geprobeerd om de ONT nog eens aan te zetten. Drie groene lampjes en het internet via T-Mobile werkt nu! Fijn dat het opgelost is 😀 

Hey @Nick30, bedankt voor deze terugkoppeling.

Ik ben blij om te horen dat je online bent. Ik heb voor de zekerheid een lijnmeting gedaan, hier ziet alles er ook super goed uit! Ik wens je nog heel veel plezier met ons razendsnelle glasvezel.

Hi @Tommie, nog 1 vraag. Gisteren werd ik gebeld door een collega van je en zij gaf aan dat de factuur voor 1 maand gecrediteerd zou worden ivm dubbele lasten die we nu hebben. Ze vroeg me een factuur van onze huidige provider te mailen naar de klantenservice. Helaas ben ik het e-mailadres dat ze noemde vergeten. Kun je me het e-mailadres geven? Of kan ik de factuur anders via privé-bericht naar jou doorsturen?

Dank je!

Hoi @Nick30, goede vraag! Het e-mailadres wat je moet hebben is klantenservice@t-mobilethuis.nl. Via een privébericht op onze Community is het niet mogelijk een document of afbeelding mee te sturen. Je kunt dus het beste mailen óf een bericht sturen via Facebook of Twitter. Als je daar een privégesprek start en jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en het document) meestuurt kom ik of één van mijn collega's zo snel mogelijk bij je terug!

Reageer