Hi,
Op 31 mei is hier een monteur van Guidion geweest die de apparatuur voor onze ODF-glasvezel aangesloten heeft. Hij stelde na het aansluiten van de apparatuur vast dat er geen signaal op de glasvezel stond. Hij ging weer weg en uiterlijk de dag erna zouden jullie contact opnemen omtrent de verdere gang van zaken.
Dat gebeurde niet en daarom heb ik zelf telefonisch contact opgenomen. Er is toen een back office ticket aangemaakt en ik zou binnen 5 werkdagen terugkoppeling krijgen. Dat is weer niet gebeurd.
Afgelopen donderdag daarom maar weer gebeld en toen werd aangeven dat er een glasvezelbreuk in het distributiepunt zit. Dit zou volgens de klantenservice gisteren (11 juni) gelast worden en daarna zou ik de apparatuur weer aan kunnen zetten (Guidion had eerder alles geïnstalleerd dus het zou een kwestie zijn van de stroomstekker er weer in doen). Dit een paar keer geprobeerd, maar tot nu toe is er nog steeds geen signaal.
Vanochtend weer contact gehad met de klantenservice en die konden mij geen statusupdate geven. Ik moest afwachten tot de backoffice terugkwam op de melding. Wanneer dit zou gebeuren kon uw collega niet vertellen en hij kon ook niet meer doen/zien. Hij kon ook niet vertellen of het ong. 1 week, 1 maand, 2 maanden, etc. zou gaan duren.
Mijn vraag is: kunnen jullie een indicatie geven van de volgende stappen en de termijn wanneer dit opgelost gaat worden?