Ik heb eind oktober T-Mobile Thuis (Glasvezel) besteld en gezegd dat ik graag 30 november wil overstappen. Alles is goed gegaan en ik kon een afspraak maken met Guidion Op 30 nov. tussen 14:00-16.00 (bevestigingsmail ook direct ontvangen). KPN is voor mij opgezegd door T-Mobile en zal ook 30 nov. gebeuren. Twee weken geleden heb ik alle spullen ook al ontvangen en is alles gereed. Tot nu toe alles goed.
Nu krijg ik vanmiddag een mail met daarin een herinnering om een afspraak te maken voor de installatie en een kwartier later nog één. Ik denk, het zal wel een bevestiging zijn voor de afspraak oid, maar nee... ze willen een afspraak inplannen en de eerstvolgende mogelijkheid is pas op 23 dec. Rond 19.30 kreeg ik ook nog eens een SMS om een afspraak in te plannen.
Ik ga maandag direct bellen, want als ze maandag niet komen betekent dit dat ik 3 weken zonder internet kom te zitten. De eerste ervaring zijn nog niet goed te noemen, tenzij het een fout is dat ik TWEE mailtjes en een SMS heb gekregen het weekend voor de overstap (terwijl ze dicht zijn)
Edit: Als ik inlog in T-Mobile thuis dan staat er ook dat 30 november de monteur langs komt.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel