Ik zal even voor uitleg geven.
17-10 kwam er een monteur van Guidion die alles zou aansluiten en nakijken. Voor die afspraak had ik alles netjes klaar liggen en de kabels al getrokken. Wij hebben 1 kabel naar de tv in de woonkamer en 1 kabel naar de tv in de slaapkamer. Meneer kwam sloot het glasvezelkastje aan tv gaf beeld en was binnen 5 min weg zonder het internet te testen. Tevens zou hij een blokje aan de kabel aansluiten die door de grond was getrokken maar was hij vergeten. Direct storing internet haalde Max 6mbit up/down en de kabel zonder connector.
Nu 29-10 komt er een weer een monteur van Guidion langs die kijkt en verteld ons dat de dipswitches op de mediaconverter niet goed stonden dus die heeft hij even goed gezet. Wij vroegen of hij de connector aan de kabel zou willen aansluiten die naast de modem hing dat weigerde hij en werd mij mede gedeeld dat ik niet bepaal wat hij doet met een agressieve toon. Ook deze meneer was binnen 2 mij weg zonder de verbinding te hebben getest.
Nu bereiden we alles voor alle kabels op z’n plek alle kastjes al aangesloten zodat de monteur zo min mogelijk hoeft te doen en dan 1 rj45 weigeren om aan te sluiten en dan met een onbeschofte en agressieve toon reageren terwijl er netjes wordt gevraagd. Die monteur van de afspraak van 29-10 zou eens aangesproken moeten worden op zijn houding.
Dus nu na 2 afspraken zit ik nog met niet aangesloten tv box.
Beste antwoord door soepkip67
Bekijk origineel